Distracție fără frontiere
Pentru antreprenorii care se gândesc să înceapă o afacere atractivă, aceasta este o oportunitate bună, spune Bartoš Sleđinjski, proprietar al conceptului.
“Trambulinele devin foarte repede o destinație preferată pentru recreere și divertisment, atrăgând în egală măsură atât copii, cât și adulți” - spune Bartos Sleđinjski, proprietarul Jump Planet, având în vedere experiența avută pe piața poloneză, unde sunt deschise în prezent nouă parcuri. “Aceasta este o industrie în curs de dezvoltare și mă aștept ca afacerea să devină extrem de profitabilă după câțiva ani și să atragă și mai mulți vizitatori” – adaugă Sleđinjski, care ne dezvăluie mai departe ce schimbări va aduce conceptului de franciză, care este profilul francizatului ideal și cât de mult trebuie să investiți la începutul afacerii dacă decideți să cumpărați această franciză.
După cum ați subliniat, parcurile cu trambuline sunt foarte populare. Cu toate acestea, există riscul ca numărul vizitatorilor să nu fie constant și să mai scadă uneori?
Experiența ne-a arătat că oamenii adoră trambulinele, iar statisticile parcurilor noastre sunt cea mai bună dovadă a acestui fapt. Faptul că parcurile sunt pline în weekend nu este o surpriză, dar din ce în ce mai des se constată că nu avem suficient spațiu pentru toți cei care vin în timpul săptămânii. Aceasta este o formă foarte populară de divertisment care nu atrage numai copii și tineri, dar și adulți, care ne mulțumesc pentru ceea ce oferim și pentru faptul că organizăm ateliere de acrobație și de fitness. De aceea cred că parcurile nu vor rămâne fără vizitatori. Dimpotrivă! Atâta timp cât piața nu este saturată, numărul vizitatorilor noștri va continua să crească.
Ați anunțat că acest concept va fi modificat. Ce se schimbă?
Vor fi multe schimbări. Dorim să ne extindem oferta pentru a atrage noi grupuri de vizitatori. Planificăm să adăugăm o sală de gimnastică pentru adulți, iar pentru copii, parcuri tematice interactive. În plus, vom deschide un restaurant, care va fi soluția perfectă pentru întreaga familie. În acest fel, facilitățile noastre se transformă în parcuri complexe care combină distracția cu activitatea fizică. Acesta va fi primul astfel de concept în Europa.
Ce diferențiază Jump Planet de competiție?
Avantajul nostru constă tocmai în ideea inovativă și complexă menționată mai sus, care se realizează mai lent în practică. Nimeni din Europa nu oferă o gamă atât de largă și complementară de servicii. Scopul nostru este să ajungem la cât mai mulți utilizatori și să le oferim cel mai înalt nivel de servicii.
În afară de cele patru parcuri proprii, aveți în prezent cinci parcuri în franciză, în Polonia. Care este profilul francizatului ideal?
De fapt, oricine dorește să se ocupe de această afacere sau, pur și simplu, dorește să investească bani într-o afacere privată, poate deveni destinatarul francizei noastre. Nu le cerem să fie proprietari de locații, deoarece avem o echipă de experți care lucrează la găsirea unor locații sau facilități adecvate. De asemenea, sprijinim francizații în implementarea afacerii, asigurăm instruirea francizaților și a angajaților acestora, precum și asistență privind activitățile de marketing. Ajutăm francizatul cu privire la toate problemele de afaceri de zi cu zi. Considerând cele menționate, Jump Planet este o opțiune bună pentru toți antreprenorii care caută o idee inovatoare pentru a începe o afacere.
De cât de mulți bani este nevoie pentru a investi în această afacere, adică pentru a cumpăra o franciză?
Pentru a deschide un parc sub brandul Jump Planet, investiția variază între 115 și 230 de euro pe metru pătrat de trambulină. Sunt incluse în acest preț costurile de proiectare și de asamblare. La acestea, se adaugă costul cumpărării sau închirierii halei. Aici prețurile variază foarte mult și depind de mulți factori, cum ar fi starea spațiului închiriat sau efectiv locația acestuia. Dacă parcul este amplasat într-un mall, cel mai adesea trebuie să închiriați un depozit. Pe de altă parte, profiturile sunt semnificative, deoarece, adesea, câștigul net pe lună ajunge până la 7000 de Euro, după deducerea tuturor cheltuielilor. Investiția în sala de gimnastică, parcul interactiv pentru copii și un restaurant implică, de asemenea, costuri suplimentare. Cu toate acestea, trebuie avut în vedere faptul că, în acest caz, profitul va fi mult mai mare.
Franciza Jump Planet este disponibilă acum și în România. Mai multe detalii privind descrierea sistemului de franciză, sprijinul francizorului, investiția totală, profilul francizatului sunt prezentate în catalogul de franciză Jump Planet, disponibil mai jos.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Ca să îți susții și să îți dezvolți sistemul de franciză, cu siguranță trebuie să îți găsești consultantul potrivit. Cum faci asta ? Punându-ți o serie de întrebări cheie.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...