Nigiri, gunkan și temaki sau sushi pregătit în fața clienților

Meniul Wasabi cuprinde toate tipurile autentice japoneze de sushi:nigiri, maki, rulouri, futomaki, gunkan și temaki.
Miercuri
11.07.2012
Lanțul de sushi bar Wasabi vrea să extindă prin franciză localurile cu specific japonez.
 

Wasabi, lanțul de sushi bar care a ales să se dezvolte prin franciză din luna mai a anului 2012, vrea să ajungă la o rețea de 30 de unități în România. Franciza a fost dezvoltată de japonezul Tsuchiya Naofumi, primul bucătar de sushi din Europa care a obținut în februarie 2012 certificatul Sushi Proficiency din partea Sushi Skills Institute - All Japan Sushi Association. Wasabi Running Sushi a apărut din dorința de a aduce un concept nou în România în ceea ce privește localurile cu specific japonez, a declarat Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România.

Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. Clientul își poate alege ce preparat dorește de pe bandă, poate savura un sushi proaspăt și, în același timp, se poate bucura de spectacolul pregătirii lui, spune Tsuchiya Naofumi, bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.

Tsuchiya Naofumi explică ce condiții trebuie să îndeplinești pentru a fi bucătar de sushi: Văzută din exterior, munca unui bucătar de sushi poate părea ușoară, dar în realitate nu este așa. Este nevoie de multă îndemânare și exercițiu. Trebuie să cunoști și să respecți o serie de reguli esențiale. Toate aceste lucruri nu pot fi dobândite decât prin multă muncă.

În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România. Primul Wasabi Running Sushi a fost deschis în anul 2008, în Cluj-Napoca. După conceptul de running sushi, compania a dezvoltat conceptele sushi bar și sushi top și a deschis câte un Sushi Bar în Cluj-Napoca, Timișoara și Oradea. Cea mai recentă unitate Wasabi Sushi To Go a fost inaugurată săptămâna trecută la Cluj- Napoca.

Wasabi, membru al Tokyo Group, este începând cu luna februarie a anului 2012 membru oficial al All Japan Sushi Association.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.