Nigiri, gunkan și temaki sau sushi pregătit în fața clienților

Wasabi, lanțul de sushi bar care a ales să se dezvolte prin franciză din luna mai a anului 2012, vrea să ajungă la o rețea de 30 de unități în România. Franciza a fost dezvoltată de japonezul Tsuchiya Naofumi, primul bucătar de sushi din Europa care a obținut în februarie 2012 certificatul Sushi Proficiency din partea Sushi Skills Institute - All Japan Sushi Association. Wasabi Running Sushi a apărut din dorința de a aduce un concept nou în România în ceea ce privește localurile cu specific japonez, a declarat Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România.
Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. Clientul își poate alege ce preparat dorește de pe bandă, poate savura un sushi proaspăt și, în același timp, se poate bucura de spectacolul pregătirii lui, spune Tsuchiya Naofumi, bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.
Tsuchiya Naofumi explică ce condiții trebuie să îndeplinești pentru a fi bucătar de sushi: Văzută din exterior, munca unui bucătar de sushi poate părea ușoară, dar în realitate nu este așa. Este nevoie de multă îndemânare și exercițiu. Trebuie să cunoști și să respecți o serie de reguli esențiale. Toate aceste lucruri nu pot fi dobândite decât prin multă muncă.
În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România. Primul Wasabi Running Sushi a fost deschis în anul 2008, în Cluj-Napoca. După conceptul de running sushi, compania a dezvoltat conceptele sushi bar și sushi top și a deschis câte un Sushi Bar în Cluj-Napoca, Timișoara și Oradea. Cea mai recentă unitate Wasabi Sushi To Go a fost inaugurată săptămâna trecută la Cluj- Napoca.
Wasabi, membru al Tokyo Group, este începând cu luna februarie a anului 2012 membru oficial al All Japan Sushi Association.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari