Smile, there’s coffee!
50 de locații 5 to go, în 2019. Acesta este targetul stabilit încă de anul trecut de co-fondatorii lanțului de cafenele 5 to go, Radu Savopol și Lucian Bădilă. Până la acest moment, s-au deschis 17, cele mai recente fiind în zona Pipera, la Piața Națiunilor Unite și la stația de metrou Grozăvești.
Primite cu entuziasm și cu bucurie de clienții 5 to go, cafenelele reprezintă noi motive pentru aceștia de a se relaxa și de a savura cafeaua preferată alături de prieteni sau de colegi. Pentru co-fondatorii lanțului de cafenele, satisfacția reușitei este maximă, atâta timp cât feedback-ul primit de la iubitorii de cafea 5 to go este unul pe măsură: „17 locații deja deschise în acest an și continuăm să ne extindem. Vorbim aici și de locații care au la bază conceptul simplu 5 to go, cum e cea deschisă recent la Grozăvești, dar și de Coffee Studios, cum e cea de la Piața Națiunilor Unite. Ne bucurăm că observăm un interes crescut pentru francize la metrou, cea de la Grozăvești fiind a treia de acest gen, după cele deschise la Gara de Nord și la Universitate. Vin către noi antreprenori care aveau deja businessuri la metrou și care decid să schimbe direcția, accesând o franciză 5 to go. E un trend care ne încântă și pe care îl încurajăm”, a declarat Radu Savopol.
Radu și Izabela Dumitru sunt francizații locației 5 to go de la stația de metrou Grozăvești. După ani la rând în care au condus o societate comercială, cu cifre pe minus în ultima perioadă de activitate, cei doi au decis că e momentul să schimbe direcția și să acceseze o franciză 5 to go, chiar la metrou. Ideea a prins contur în 2018 și s-a concretizat rapid. „În 2018, am văzut un interviu cu Radu Savopol la un post de televiziune și m-am gândit imediat: Oare se poate face un 5 to go la metrou? În momentul în care la Universitate s-a deschis unul, am început demersurile pentru obținerea francizei. Am ales 5 to go în primul rând pentru că e un brand românesc, care a demonstrat că se poate și, în al doilea rând, pentru că dă o șansă multor oameni. În același timp, e o experiență care aduce numai beneficii, din toate punctele de vedere. Prin administrarea bussinesului ai avantaje mari, pentru că niciodată nu ești singur, ai mereu acces la multe informații, înveți lucruri noi și, chiar dacă greșești, știi că e cineva lângă tine care te poate ajuta oricând”, a spus Radu Dumitru.
Comunitatea de francizați reprezintă un element cheie în businessul 5 to go. Ca noutate, primii francizați ai lanțului românesc de cafenele au decis să își prelungească contractele pentru încă 5 ani de acum încolo. Nicoleta Soveja a semnat anul trecut contractul, în timp ce Matei Poleanu a făcut pasul decisiv chiar zilele acestea. Alina Pandrea a semnat, de asemenea, prelungirea contractelor pentru 3 locații. Toți au crezut în povestea 5 to go și în puterea acestui brand, i s-au dedicat în totalitate și își doresc să fie în continuare „vinovați” pentru cele mai frumoase dimineți ale clienților 5 to go, în compania celei mai bune cafele.
Dacă vrei să fii parte din povestea de succes a brand-ului 5 to go, trebuie să știi că aderarea la rețeaua de franciză presupune câțiva cerințe care sunt descrise în catalogul de francize de pe portalul nostru. Pe scurt, investiția este cuprinsă între 15.000 - 20.000 de euro, incluzând și taxa de franciză, iar contractul se semnează pe o perioadă de 5 ani. Poți afla mai multe detalii din oferta francizei 5 to go, disponibilă mai jos.
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari