Subway® - retrospectiva anului 2019
Conform comunicatului de presă din 28 ianuarie 2020, restaurantele Subway® din România, care fac parte din cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, sunt printre cele mai aglomerate din întreaga rețea Subway® la nivel european. Anul trecut, media de clienți din cele 40 de unități Subway® din România a fost cu 74% mai mare decât media europeană, rezultat ce a contribuit la avansul puternic al profitului pe 2019.
Meniurile gustoase, proaspete și variate i-au convins pe oaspeții restaurantelor Subway® România să încerce cât mai multe produse, astfel că valoarea bonului mediu a crescut cu 14% în 2019 comparativ cu anul anterior.
“2019 a fost un an de excepție pentru Subway® România: profitul a urcat semnificativ, stimulat de cererea crescută de produse, dar și de adoptarea unui design nou în restaurantele noastre, atractiv și foarte prietenos cu clienții. Avem cea mai bună și profitabilă piață din regiunea Europei Centrale și de Est și una dintre cele mai profitabile din Europa, ocupând locul al patrulea, după Islanda, Luxemburg și Lichtenstein. În medie, profitul înregistrat în restaurantele din România a fost cu 99% mai mare față de media europeană”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.
Anul trecut, Subway® România s-a concentrat pe optimizarea afacerii, ceea ce a dus la creșterea cu 18%, în medie, a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul brut a înregistrat un avans de 25% în perioada analizată.
“Le-am promis clienților noștri experiențe culinare deosebite în locații îndrăznețe, complet digitalizate și ne-am ținut de cuvânt. Vom continua planurile de redecorare a restaurantelor Subway®, după ce în 2019 am extins conceptul Fresh Forward Décor în București, Pitești, Cluj-Napoca și Iași. Este felul nostru de a le mulțumi oaspeților pentru că aleg produsele proaspete și gustoase din meniul Subway®”, a declarat Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov.
Pe lângă strategia solidă de business care a contribuit la succesul rezultatelor obținute, în 2019 compania s-a concentrat și pe campanii de responsabilitate socială prin care Subway® a dorit să le mulțumească comunităților locale și să-și arate recunoștința față de acestea pentru susținerea acordată în dezvoltarea pe piața locală. Astfel, în 2019, prin inițiativa Subway® World Sandwich Day, dezvoltată în parteneriat cu ONG-urile O Masă Caldă și Banca pentru Colectarea și Distribuția Alimentelor, peste 4.000 de sandwich-uri au fost donate celor peste 3,500 de beneficiari din București și Cluj-Napoca. O altă inițiativă cheie a fost Ziua Donatorului de Sânge, realizată în parteneriat cu Institutul Național de Hematologie Transfuzională Prof. Dr. C. T. Nicolau, centrele de transfuzie din București și din țară, Asociația React și Adevărul Holding, prin intermediul căreia Subway® a oferit o recompensă fresh și gustoasă celor peste 2.000 de donatori de sânge din 15 orașe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Timişoara, Oradea, Suceava, Sibiu, Alba-Iulia, Braşov, Arad, Deva și Focşani.
Planurile pentru 2020 ale Subway® România vizează atât expansiunea rețelei, prin deschiderea de noi restaurante, cât și optimizarea acesteia, prin investiții în remodelarea sub conceptul Fresh Forward Décor a restaurantelor existente. Mai mult, Subway® va continua să își dezvolte meniul, astfel încât să poată oferi oaspeților săi experiențe culinare deosebite, dar și să lanseze inițiative de responsabilitate socială, prin care să susțină comunitățile locale și să întoarcă o parte din ajutorul pe care acestea îl oferă companiei în fiecare zi.
Dacă vrei să te alături acestei rețele de franciză cu o istorie de business îndelungată și să beneficiezi de experiența oamenilor care o conduc, poți afla mai multe informații din oferta de franciză, disponibilă aici.

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari