Franciză cu extindere accelerată
Anul 2020 a fost marcat de neprevăzut, iar pandemia globală a impactat puternic economii, industrii, afaceri. Sectorul HoReCa a resimțit profund efectele, foarte multe dintre afacerile din această zonă s-au închis definitiv, altele temporar, dar există și cazuri fericite când, datorită strategiei de business eficiente, a experienței vaste în antreprenoriat și a pasiunii, unele afaceri au trecut testul pandemiei. Printre acestea, se numără și lanțul de cafenele 5 to go, brand 100% românesc care nu doar că a știut rețeta de a învinge vremurile acestea tulburi, dar a și continuat cu succes să dezvolte afacerea și să-și îndeplinească aproape de integral targetul de noi locații pentru acest an.
Dintre cele aproape 100 de noi locații deschise în 2020, 24 sunt în diferite localități din țară și doar 6 sunt în regim propriu. Astfel, rețeaua națională 5 to go s-a extins și este aproape de pragul de 220 de locații, un obiectiv pe care grupul îl avea în vizor pentru acest an, și a accelerat creșterea în afara Bucureștiului.
”Este cert că lucrurile ar fi putut sta mult mai bine acum, pentru noi. Ne-am fi bucurat să spunem că ne-am îndeplinit în procent de 100% obiectivul pe acest an, însă știm cu toții cât de imprevizibilă e situația la nivel mondial, cât de dificil e și pentru HoReCa, așa că nu putem decât să fim recunoscători că am reușit să fim aproape de ce aveam în plan pentru 2020. Am compensat pe zona de campanii, pe dezvoltarea brandului, a produselor, am investit pe zona de responsabilitate față de mediu și ne-am fidelizat clienții prin campanii punctuale. Cred că ne putem considera norocoși și sperăm ca de la anul să revenim la normal, cu totul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Inovația a fost cuvântul de ordine pentru 5 to go în acest an, iar perioada de lockdown a fost folosită tocmai pentru a crea concepte, a scoate ”de la sertar” idei și a le folosi acum în proiecte noi, campanii și parteneriate.
Printre ele, amintim campania ”More coffee, less bucks”, cea cu care grupul a redeschis în forță cafenelele din întreaga țară pe 5 mai și prin care a dorit să le ofere clienților 5 to go, până la finalul anului, energie dublă – la orice espresso scurt, espresso lung sau americano achiziționat, ace primesc o cafea gratis.
Introducerea pe piața din România a paielor comestibile, cu exclusivitate pe un an deținută de 5 to go, este un alt moment de referință al brandului de cafea pentru bilanțul acestui an. Odată cu cele 5 sortimente de paie comestibile introduse în cafenele, pentru băuturile reci, 5 to go a apelat și la înlocuirea paielor din plastic cu cele bio-degradabile, pentru băuturile calde, făcând un prim pas către un business 100% sustenabil.
La nivel de produse și idei de marketing, 5 to go a mizat pe diversificare, pe calitate și pe dorințele publicului. Introducerea în locații a ceaiurilor Demmers, a cafelei IBRIK by 5 to go disponibilă în pungi de 100g și de 250g, a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats, campania ”Fabricat în România” prin care 5 to go a susținut segmentul HoReCa și a introdus în cafenele produse românești sunt doar câteva dintre acțiunile grupului din acest an. Se adaugă aici listarea câtorva produse 5 to go pe eMAG, lansarea shop-ului propriu 5 to go pe site-ul oficial, dar și surprizele anului – două noi formate de pahare disponibile în locații, cel de espresso, și cel Retro, de 650 ml, în care se pot savura cafea, ceai sau ciocolată caldă. Pentru paharul Retro, 5 to go a dat lovitura cu campania Retrogrand, în colaborare cu Neti Sandu, asta pentru că paharele sunt unice, create într-o colecție specială cu și despre zodii.
Așadar, 2020 a fost un an atipic, dar per total bun pentru 5 to go. Smile, there’s coffee !
Detalii despre franciza 5 to go puteți găsi în Catalodul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari