Stabilitate de peste două decenii
Rețeaua, înființată în 1993 de Trodat SRL, a intrat într-un proces de rebranding, începând cu 2015, devenind Imprinto, un lanț de magazine care este în continuă expansiune. Acum, Imprinto are 40 de locații proprii, în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.
Treptat, brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, a devenit o franciză accesibilă, o afacere profitabilă în plină expansiune. “Este mai bine să deschidem în franciză cu parteneri care au același țel. Dacă ar fi să ne extindem cu forțe proprii, cu personalul nostru, ar lua mai mult timp. Afacerea este de viitor și mai este suficient loc de dezvoltare, așa că vrem să extindem numărul de magazine prin sistemul de francizare”, a declarat Șerban Moisa, proprietarul francizei Imprinto.
Șerban Moisa a adăugat că se așteaptă ca noii parteneri să înțeleagă conceptul și poziționarea brandului pe piață și să urmeze direcția acestuia. Totodată, și-ar dori ca aceștia să aibă viziune și deschidere și să-și dedice timpul dezvoltării și promovării locației pe plan local. După părerea omului de afaceri, este de preferat ca noii veniți în rețea să aibă o experiență minimă în antreprenoriat sau să fi deținut o poziție de management într-o companie.
Ca să iei franciza Imprinto, investița totală este cuprinsă între 25.000 și 30.00 de euro, diferența fiind data de suprafața și tipul locației. Aceasta poate fi una tipică, de 25-30 de metri patrați - cu amplasare în zone stradale cu trafic intens, mall-uri sau galerii comerciale – sau o insula de 12-14 metri patrați. Se adaugă costul mobilierului și cel al kiturilor de producție, respectiv laser, imprimante, prese, ghilotină etc. Redevența este de 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA, iar taxa de marketing este de 1% din cifra de afaceri realizată lunar, la care se adaugă TVA.
Franciza Imprinto oferă mai multe avantaje. Printre acestea se numără acordarea de asistență în selecția și contractarea celei mai bune locații din oraș pentru acest business; accesul la achiziții prin departamentul specializat, francizorul beneficiind de cele mai mici prețuri în relația cu furnizorii și pentru gestionarea stocurilor; dezvoltarea permanentă de noi categorii de produse (personalizări); campanii de marketing naționale și regionale pentru a genera clienți noi și vizibilitate în mediul online și ofline. La toate acestea se adaugă asistența continuă din partea francizorului.
Experiența de rețea de până acum a dovedit că profitul vine începând din a doua sau a treia lună de la deschiderea magazinului, iar investiția este recuperate într-un termen de doi-trei ani.
Pentru mai multe informații, accesați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Cele mai citite

Conferinţa "Francize la Raft", ajunsă la a doua ediție, își propune o temă care va impulsiona industria de retail: “Vânzări complementare în retail prin parteneriate în sistem de franciză”.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj