Stabilitate de peste două decenii

Șerban Moisa, fondatorul Imprinto / Este mai bine să deschidem în franciză cu parteneri care au același țel
Marţi
02.02.2021
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
 

Rețeaua, înființată în 1993 de Trodat SRL, a intrat într-un proces de rebranding, începând cu 2015, devenind Imprinto, un lanț de magazine care este în continuă expansiune. Acum, Imprinto are 40 de locații proprii, în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.

Treptat, brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, a devenit o franciză accesibilă, o afacere profitabilă în plină expansiune. “Este mai bine să deschidem în franciză cu parteneri care au același țel. Dacă ar fi să ne extindem cu forțe proprii, cu personalul nostru, ar lua mai mult timp. Afacerea este de viitor și mai este suficient loc de dezvoltare, așa că vrem să extindem numărul de magazine prin sistemul de francizare”, a declarat Șerban Moisa, proprietarul francizei Imprinto.

Șerban Moisa a adăugat că se așteaptă ca noii parteneri să înțeleagă conceptul și poziționarea brandului pe piață și să urmeze direcția acestuia. Totodată, și-ar dori ca aceștia să aibă viziune și deschidere și să-și dedice timpul dezvoltării și promovării locației pe plan local. După părerea omului de afaceri, este de preferat ca noii veniți  în rețea să aibă o experiență minimă în antreprenoriat sau să fi deținut o poziție de management într-o companie.

Ca să iei franciza Imprinto, investița totală este cuprinsă între 25.000 și 30.00 de euro, diferența fiind data de suprafața și tipul  locației. Aceasta poate fi una tipică, de 25-30 de metri patrați - cu amplasare în zone stradale cu trafic intens, mall-uri sau galerii comerciale – sau o insula de 12-14 metri patrați. Se adaugă costul mobilierului și cel al kiturilor de producție, respectiv laser, imprimante, prese, ghilotină etc. Redevența este de 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA, iar taxa de marketing este de 1% din cifra de afaceri realizată lunar, la care se adaugă TVA.

Franciza Imprinto oferă mai multe avantaje. Printre acestea se numără acordarea de asistență în selecția și contractarea celei mai bune locații din oraș pentru acest business; accesul la achiziții prin departamentul specializat, francizorul beneficiind de cele mai mici prețuri în relația cu furnizorii și pentru gestionarea stocurilor; dezvoltarea permanentă de noi categorii de produse (personalizări); campanii de marketing naționale și regionale pentru a genera clienți noi și vizibilitate în mediul online și ofline. La toate acestea se adaugă asistența continuă din partea francizorului.  

Experiența de rețea de până acum a dovedit că profitul vine începând din a doua sau a treia lună de la deschiderea magazinului, iar investiția este recuperate într-un termen de doi-trei ani.

Pentru mai multe informații, accesați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Profit la scurt timp după deschidera magazinului / Profitul la magazinele Imprinto apare din a doua sau a treia lună de la deschidere, iar amortizarea investiției se face în doi-trei ani
Ștefan Pricop
Business Development Manager