Afacere profitabilă în formula estivală
Compania Sweet Gallery, deținătoare a celei mai mari rețele street food din Europa, a venit în România în a doua parte a anului 2020, cu rulote proprii. De atunci, afacerea cu brandurile Ice and Roll și Cake and Roll, pe care le folosește în dezvoltarea internațională a rețelei, este într-o dezvoltare rapidă. Dan Vasilescu este nou venit în sistem. El și soția sa s-au alăturat celor peste 650 de francizați din întreaga Europă și este convins că a procedat bine.
Spuneți-ne câte ceva despre dumneavoastă și despre experiența antreprenorială pe care o aveți.
În privința industriei street food, experiența mea antreprenorială este practic zero. Eu și soția mea lucrăm, însă, de peste zece ani în domeniul comerțului cu ridicata și a distribuției B2B.
Ce v-a convins că este franciza de care aveți nevoie și când ați deschis unitatea Ice and Roll și Cake and Roll? În continuarea ideii, de ce ați ales acest domeniu?
În primul rând, m-a convins timpul scurt de recuperare a investiției. Apoi, am fost impresionat de felul în care francizorul organizează lucrurile și de locațiile în care sunt amplasate rulotele, cum ar fi Kaufland. În plus, cred că este un domeniu dinamic, în trend și cu posibilități mari de creștere. Știu că este o afacere de viitor. Un mare atu îl reprezintă calitatea produselor, care sunt unele de impuls, cu adresabilitate largă, atât pe palierul de preț, cât și pe cel de client. Vedeta variantei de vară a francizei este înghețata. Toate sortimentele sunt speciale, produse doar din lapte, fără amestec de proteine praf, la o temperatură de minus 12 grade Celsius. Mai mult, nu este aerată, iar fermitatea o face să se topească mai greu și să dea o senzație de răcorire unică.
Cât despre lansarea propriei afaceri Ice and Roll și Cake and Roll, s-a întâmplat într-o vineri, pe 7 mai, fix la ora 14:30.
Cât a durat pregătirea pentru deschiderea afacerii, care sunt problemele pe care le-ați întâmpinat și ce ar mai trebui să facă rețeaua?
Timpul până la deschidere a fost de 45 de zile dar, în mod normal, cred că poți începe după 30 de zile. Probleme majore privind deschiderea nu am întâmpinat. Francizorul pune la dispoziție toată documentația de care ai nevoie și îți asigură suport, oferind soluții la orice problemă întâlnită. În plus, am beneficiat de câteva zile de training care au reușit să transforme o echipă care nu vânduse în viața ei înghețată într-una profesionistă și eficientă.
Acum, că business-ul este în plină derulare, ce credeți despre cooperarea cu francizorul și despre sprijinul pe care vi-l acordă?
Relația cu francizorul a funcționat perfect, de la pregătirea personalului până la instalarea rulotei. Practic, nu ai nevoie de experiență în domeniu. Francizorul acordă tot suportul pentru a deschide o afacere de la zero, la cheie. Avem acces direct la echipa francizorului în privința comenzilor, a sortimentației, a programelor de loialitate. Un mare avantaj este sprijinul echipei din Polonia în promovarea afacerii pe canale online.
Vă veți ocupa doar de această franciză sau veți avea și o altă sursă de venit?
Vom continua și business-ul de bază dar, dacă lucrurile evoluează așa cum preconizăm cu această franciză, vom separa activitățile și vom numi un staf separat pentru această activitate.
Intenționați să deschideți noi locații Ice and Roll și Cake and Roll?
După analiza primei săptămâni de funcționare, am hotărât să deschidem încă o locație până la sfârșitul anului 2021 și să bugetăm încă trei locații pentru 2022. Cred că acum este momentul cel mai bun pentru a deveni francizat. Cu cât mai repede, cu atât mai bine, mai ales că cine se înscrie acum prinde deschiderea unui sezon care prevăd că va fi foarte profitabil.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari