Gastronomie niponă în noi teritorii
Japanos este un restaurant urban-casual, specializat în bucătăria japoneză. Pentru consumatori, compania oferă o experiență culinară de neuitat, iar pentru viitorii francizați reprezintă un potențial extraordinar. Japanos fost înființat în România și este primul concept ramen-bar din țară, servind mâncăruri japoneze într-un cadru modern, elegant și la un preț corect.
În timp ce multe companii s-au luptat să supraviețuiască în timpul COVID-19, Japanos a prosperat datorită deciziei lor rapide de a-și modifica operațiunile și de a satisface noile cerințe. Japanos intenționează acum să deschidă o secțiune de produse cu amănuntul, separată de bucătăria principală, care va include alimente proaspete, ambalate și livrate la cafenele și supermarketuri.
Am discutat cu Cristina El Majzoub, director operațional Japanos, despre schimbările din companie, de la începutul pandemia, pentru a afla mai multe despre starea actuală și planurile viitoare ale restaurantelor Japanos.
Cum a reușit Japanos să se repoziționeze cu atât de mult succes?
Japanos nu a funcționat întotdeauna în acest mod rapid și casual. Acum câțiva ani, funcționam la fel ca orice alt restaurant japonez modern, cu un personal complet, o bucătărie și bucătari cu sushi în fiecare locație. Ne-am dat seama că, mai degrabă decât să avem zece muncitori în fiecare locație, este mai bine să avem zece persoane într-o bucătărie centralizată care este conectată la restul sucursalelor.
Motivația lor principală pentru restructurare a fost reducerea costurilor. Există, de asemenea, o penurie de forță de muncă în această industrie. Sushi de înaltă calitate necesită angajarea de bucătari profesioniști, iar talentul lor nu este deloc ieftin. Am cercetat și am venit cu multe alternative, dar a fost, în mare parte, o decizie financiară. Acum facem, zilnic, 3-4 livrări proaspete către francizații noștri, din bucătăria centralizată, pentru o fracțiune din costul angajării unei echipe complet într-un singur restaurant. Decizia noastră a avut un impact asupra altor companii și, când am făcut schimbarea, am văzut o oportunitate imensă pentru franciză.
Cum vezi dezvoltarea Japanos?
Sushi, ca afacere, este stabilă în Asia și America, dar este relativ slab reprezentată în Europa. Orice națiune europeană este potrivită pentru noi, chiar acum, pentru a exporta conceptul nostru mai departe. Ne-am uitat la ceea ce oamenii au comandat pe tot parcursul pandemiei și am constatat că pizza și spaghetele sunt cele mai populare, iar sushi vine pe locul doi. Oamenii s-au săturat să mănânce aceleași lucruri mereu. Cererea a crescut pentru noi pe tot parcursul pandemiei. Nu există o mulțime de restaurante cu lanțuri mari de sushi. Începem deja să lucrăm la Paris, odată cu lansarea unui restaurant, deoarece considerăm că este un loc excelent pentru a construi o prezență în Europa și apoi pentru a ne extinde începând de acolo.
De asemenea, suntem în negocieri cu investitori din Malta, Kosovo și Muntenegru. Ar fi incredibil să ne dezvoltăm odată cu piața și cu francizații potriviți. Am planificat ca fiecare oraș să aibă patru restaurante și o bucătărie centrală. Am putut dezvolta această nouă strategie pe baza succesului nostru actual în România. Restaurantele sushi de top nu pot realiza ceea ce a realizat Japanos dacă au încă cheltuieli enorme, bucătării mari și personal complet.
Cu ce noi provocări v-ați confruntat în timpul pandemiei?
Nu am considerat că epidemia este o preocupare. Ținta noastră a fost să supraviețuim. Ne-am deschis bucătăria și am început livrările chiar de la început. Am trecut de la vânzarea de 200 de euro, la cea de 20.000 de euro. Întotdeauna, încercăm să rămânem inovatori atunci când ne confruntăm cu dificultăți.
Majoritatea afacerilor au suferit în aceste vremuri grele. Pandemia ne-a determinat să ne îmbunătățim pregătirea și ne-a forțat să privim lucrurile din altă perspectivă. În primul rând, am intervenit în platforma noastră de pe internet. În timpul pandemiei, mai multe restaurante au optat pentru lansarea unei astfel de platforme, dar noi aveam deja una. Cu toate acestea, am luat decizia de a o remodela.
Am decis să dezvoltăm noi oferte și să facem reduceri în această perioadă, când oamenii au devenit din ce în ce mai conștienți de cheltuielile zilnice, iar problemele financiare au început să afecteze toată lumea. Nu aveam chirie sau un personal mare de plătit, așa că am decis să recurgem la reduceri și la oferte pentru consumatorii noștri. A funcționat perfect!. Atât pentru noi, cât și pentru clienți.
Cum i-ați ajutat pe francizați să facă față noilor provocări?
Am ales ca, în timpul pandemiei, să nu închidem. Ne-am îndemnat ferm partenerii să facă același lucru. Bucătăria principală deservește nu numai restaurantele, ci găzduiește și platforma noastră de livrare. În acest moment, bucătăria principală servește și secțiunea noastră de vânzare cu amănuntul. Această nouă strategie ne permite să pregătim mâncarea în bucătăria centralizată, să o ambalăm și să o livrăm la cafenele și supermarketuri. Așa vrem să ne extindem alături de partenerii noștri.
Am decis să aducem sushi oamenilor. În mod tradițional, sushi nu este o experiență culinară de ultimă generație și ne propunem să păstrăm abordarea umilă japoneză a sushi-ului. Vrem să schimbăm percepția lumii occidentale despre sushi, făcându-l accesibil tuturor. În ultimii ani, oamenii sunt din ce în ce mai interesați de bucătăria japoneză autentică. Ne străduim să le aducem împreună în meniul nostru, să oferim sushi-ul real și cee ace își doresc consumatorii noștri.
Business Card Japanos
Număr de unități: 14
Investiție minimă: 52.000 - 100.000 euro
Taxe de marketing: 1%
Taxe de franciză: 5%
Pachetul de franciză include un website de comerț electronic, o campanie de lansare coordonată, planificarea vânzărilor și a costurilor și asistență continuă de marketing.
Articole citite
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Japanos se extinde în România, dar și în alte state. Astfel, brandul a deschis un prim restaurant în centrul Parisului, acesta fiind doar un prim pas făcut în vestul Europei.
Japanos, un brand modern, care oferă clienților de pe două continente autenticitatea culinară din Țara Soarelui Răsare, caută noi parteneri cu care să dezvolte sistemul de franciză
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!