Schimbare în lumea serviciilor de curierat și logistică

În România, Mail Boxes Etc. (MBE) accelerează extinderea şi îşi propune să ajungă la o reţea de 100 de agenţii şi la afaceri de 10 milioane de euro în următorii 10 ani. Compania caută noi parteneri care sunt adepți ai serviciilor de calitate și își doresc să facă parte din schimbarea de care piața românească de profil are nevoie.
Franciza în sectorul serviciilor de curierat și logistică, între rol strategic și oportunitate de afaceri.
Într-o lume globalizată și puternic orientată către achizițiile online, schimburile comerciale influențează acum nu doar marile lanțuri de retail, ci și micile magazine online și cumpărătorii privați.
Mărfurile călătoresc în ritmuri și volume din ce în ce mai mari, în contexte și teritorii foarte diferite între ele atât din punct de vedere geografic, cât și politic.
Centrele de servicii francizate afiliate marilor companii de curierat și logistică au reușit să joace un rol fundamental în creșterea piețelor naționale și internaționale, interceptând nevoile clienților și companiilor locale și acționând ca un punct de referință pentru teritoriul în care franciza activează. De asemenea, reprezintă o oportunitate interesantă pentru acei antreprenori locali care doresc să devină parte din procesul de creștere și dezvoltare a sectorului, ca protagoniști.
De altfel, Mail Boxes Etc. a devenit un punct de referință pentru lanțurile de distribuție, care îți permite să-ți pornești propria afacere cu sprijinul unor echipe de consultanță, capabile să ghideze noi activități prin campanii de marketing, programe de formare și suport dedicat într-o relație de parteneriat de care să beneficieze ambele părți.
Grupul Mail Boxes Etc. (MBE), cu o experiență de peste 40 de ani, este prezent în 53 de țări prin peste 2.800 Centre de Soluții.
Mail Boxes Etc. oferă servicii integrate de ambalare şi curierat, logistică şi fulfillment, poştă şi management poştal, secretariat şi customer service, atât pentru companii, cât şi pentru persoane fizice. Totodată, compania prestează şi servicii de graphic design, print şi de marketing, oferind soluții personalizate în funcţie de nevoile şi preferinţele fiecărui client.
Astfel, într-o agenţie MBE se găsesc trei domenii principale de business în acelaşi loc: ambalare şi curierat, grafic design şi print, micrologostică şi fulfillment, cărora, datorită terminaţiei ETC., le pot fi adăugate numeroase alte servicii personalizabile.
Dacă ești adeptul serviciilor de calitate și vrei să faci parte din schimbarea de care piața din România are nevoie, te așteptăm să ne cunoaștem.
Business Card MBE
• MBE este un brand consacrat care se află pe piață de peste 40 de ani și este în continuă creștere pe 5 continente, la acest moment însumând peste 2.944 de locații în 53 de țări, dintre care 1.774 sunt reprezentate de Centrele de Soluții Mail Boxes Etc.
• Taxa de franciză, cuprins[ între 10.000 și 16.000 euro, se plătește o dată la 7 ani.
• Costuri amenajare locație aproximativ 10.000 euro – posibilitate leasing operațional prin parteneriatul MBE & Grenke.
Articole citite

Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an
Franciza de videochat Best Studios: legalitate, avantaje și primii pași pentru începerea afacerii. Despre toate acestea ne vorbește Maria Boroghina, Manager Operațional Best și Industry & Brand Ambasador.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Mr. Jeff este un model inovator de franciză, profitabil și ușor de gestionat, care funcționează în zeci de țări și caută parteneri în România.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Cele mai citite

Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Subiecte populare in Forum
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Atrage atentia orasul de pe Somes chiar si cu o statuie mai putin obisnuita - pentru ca a fost construita de studentii autohtoni trebuie sa-i incurajam