Extindere cu birouri regionale
Măsura va asigura o acoperire optimă a acestor zone importante pe harta prezenței brandului la nivel național. Decizia este una strategică, necesară în etapa actuală de dezvoltare accelerată, prezența fizică a unei echipe specializate contribuind semnificativ la o mai bună gestionare a relației cu potențialii francizați parteneri, la care se adaugă îmbunătățirea timpului de selectare și validare a spațiilor adecvate pentru cafenele și o detectare mai facilă a oportunităților de business care apar în aceste orașe.
Cu un număr de 580 de cafenele deschise în acest moment, 5 to go targetează un total de 650 de locații până la finalul anului și atingerea bornei de 1.000 de cafenele în următorii 4 ani. Aproximativ jumătate din numărul total de cafenele 5 to go se află la București, iar expansiunea presupune atât consolidarea prezenței în orașe cu un număr semnificativ de cafenele deja deschise, precum Constanța, Oradea, Suceava, Iași, Cluj și Timișoara, cât și accesarea unui număr de aproximativ 40 de orașe noi.
„Ne-am propus un ritm alert de dezvoltare la nivel local, iar din analizele făcute recent reiese că putem ajunge 1000 de locații în România într-un timp chiar mai bun decât cel propus, dacă susținem acest demers prin acțiuni concrete, complementare celor pe care le-am implementat până acum, care să ne aducă mai aproape de zonele pe care le vizăm și să ne păstreze cât mai conectați cu cei care vor franciza aici. Una dintre aceste măsuri este deschiderea celor trei birouri locale, despre care am convingerea că ne vor ajuta în scalarea business-ului“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„O relație strânsă cu francizații este esențială pentru funcționarea business-ului nostru. Ne apropiem deja de 300 de antreprenori în rețea, unii care gestionează două sau trei cafenele, alții fără prea multă experiență în acest domeniu, iar pentru ei – și pentru noi - este extrem de important să le fim aproape și să le oferim susținere one to one oricând este necesar. Deschiderea acestor birouri regionale este un pas care contribuie semnificativ la consolidarea echipei și la un răspuns mult mai prompt când situația o cere“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Evoluția constantă a business-ului 5 to go se bazează pe eforturile și implicarea întregii echipe, viziunea strategică, investiția în optimizarea proceselor existente, serviciile de calitate premium și diversificarea gamei de produse, adaptate permanent evoluției pieței.
5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de 580 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!