Debut pentru un parteneriat strategic

Operatorul celor două locații este City Grill, unul dintre cei mai importanți actori din industria restaurantelor din România. Această decizie reprezintă un pas important în demersul de îmbunătățire a vizibilității și de creștere a notorietății brandului 5 to go, prin prezența în zone strategice, cu trafic semnificativ. Cafenelele 5 to go din aeroport sunt deschise 24/7, una fiind amplasată în terminalul Sosiri, iar cealaltă în terminalul Plecări, chiar lângă ghișeele de check-in al bagajelor. Aproximativ o mie de clienți trec zilnic pragul celor două cafenele, iar în topul preferințelor acestora se află produse consacrate pe bază de cafea: Iced Coffee și Frappe.
,,Prezența 5 to go în aeroportul Henri Coandă este o realizare importantă, care ne permite să păstrăm clienții conectați cu brandul, să le fim aproape atunci când călătoresc și, totodată, să ne facem serviciile și produsele cunoscute turiștilor străini, care nu au interacționat cu 5 to go până acum. Este doar primul pas al parteneriatului cu grupul City Grill. Ne bucurăm să avem alături un brand românesc atât de cunoscut și important în industria HoReCa. A fost nevoie de un efort susținut din partea ambelor echipe pentru a reuși să lansăm cele două cafenele în termenul propus, am colaborat excelent și, cu siguranță, vom demara împreună și alte proiecte de anvergură în perioada următoare“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
,,Asocierea cu City Grill a fost o decizie aliniată planurilor noastre. Expertiza lor ne este extrem de utilă și ne va impulsiona să ne îmbunătățim prezența în locații cheie și să reiterăm impactul brandurilor românești pe piață. Prezența 5 to go în aeroport sperăm că va surprinde în mod plăcut consumatorii și că va răspunde nevoii lor de a avea acces la o gamă diversificată de produse de calitate pe bază de cafea, la un preț corect, oriunde s-ar afla“, a adăugat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
5 to go se apropie de 600 de locații deschise în România și menține trendul de dezvoltare accelerată a afacerii. Creșterea traficului în cafenele este parte din strategia brandului pentru 2024, iar Aeroportul Internațional Henri Coandă se bucură de o prognoză favorabilă în privința numărului de pasageri din acest an, după ce în anul 2023 a fost tranzitat de 14.6 milioane de persoane.
City Grill, care a împlinit 20 de ani de prezență pe piața ospitalității din România, operează locațiile 5 to go sub licență, în urma achiziționării francizei, iar acesta este doar primul pas al parteneriatului dintre cele două mari branduri românești, care împreună depășesc 120 de milioane de euro cifră de afaceri și un total de aproximativ 3.000 de angajați. Pentru ambele locații 5 to go din Aeroportul Henri Coandă se estimează o cifră de afaceri de peste 600.000 de euro/an.
,,5 to go este un brand românesc care împărtășește entuziasmul și valorile noastre, se bucură de numeroase recunoașteri pe piața locală și internațională și cu care asocierea a venit firesc. Cu siguranță vom obține rezultate excelente împreună și vom continua să colaborăm pe termen lung“, a apreciat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari