Debut pentru un parteneriat strategic

Operatorul celor două locații este City Grill, unul dintre cei mai importanți actori din industria restaurantelor din România. Această decizie reprezintă un pas important în demersul de îmbunătățire a vizibilității și de creștere a notorietății brandului 5 to go, prin prezența în zone strategice, cu trafic semnificativ. Cafenelele 5 to go din aeroport sunt deschise 24/7, una fiind amplasată în terminalul Sosiri, iar cealaltă în terminalul Plecări, chiar lângă ghișeele de check-in al bagajelor. Aproximativ o mie de clienți trec zilnic pragul celor două cafenele, iar în topul preferințelor acestora se află produse consacrate pe bază de cafea: Iced Coffee și Frappe.
,,Prezența 5 to go în aeroportul Henri Coandă este o realizare importantă, care ne permite să păstrăm clienții conectați cu brandul, să le fim aproape atunci când călătoresc și, totodată, să ne facem serviciile și produsele cunoscute turiștilor străini, care nu au interacționat cu 5 to go până acum. Este doar primul pas al parteneriatului cu grupul City Grill. Ne bucurăm să avem alături un brand românesc atât de cunoscut și important în industria HoReCa. A fost nevoie de un efort susținut din partea ambelor echipe pentru a reuși să lansăm cele două cafenele în termenul propus, am colaborat excelent și, cu siguranță, vom demara împreună și alte proiecte de anvergură în perioada următoare“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
,,Asocierea cu City Grill a fost o decizie aliniată planurilor noastre. Expertiza lor ne este extrem de utilă și ne va impulsiona să ne îmbunătățim prezența în locații cheie și să reiterăm impactul brandurilor românești pe piață. Prezența 5 to go în aeroport sperăm că va surprinde în mod plăcut consumatorii și că va răspunde nevoii lor de a avea acces la o gamă diversificată de produse de calitate pe bază de cafea, la un preț corect, oriunde s-ar afla“, a adăugat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
5 to go se apropie de 600 de locații deschise în România și menține trendul de dezvoltare accelerată a afacerii. Creșterea traficului în cafenele este parte din strategia brandului pentru 2024, iar Aeroportul Internațional Henri Coandă se bucură de o prognoză favorabilă în privința numărului de pasageri din acest an, după ce în anul 2023 a fost tranzitat de 14.6 milioane de persoane.
City Grill, care a împlinit 20 de ani de prezență pe piața ospitalității din România, operează locațiile 5 to go sub licență, în urma achiziționării francizei, iar acesta este doar primul pas al parteneriatului dintre cele două mari branduri românești, care împreună depășesc 120 de milioane de euro cifră de afaceri și un total de aproximativ 3.000 de angajați. Pentru ambele locații 5 to go din Aeroportul Henri Coandă se estimează o cifră de afaceri de peste 600.000 de euro/an.
,,5 to go este un brand românesc care împărtășește entuziasmul și valorile noastre, se bucură de numeroase recunoașteri pe piața locală și internațională și cu care asocierea a venit firesc. Cu siguranță vom obține rezultate excelente împreună și vom continua să colaborăm pe termen lung“, a apreciat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari