Burger King vrea mai mulţi clienţi

Steve Wiborg, preşedintele Burger King din America de Nord, a dezvoltat împreună cu echipa sa o nouă strategie de marketing. Timp de nouă luni, aceştia au gândit modificări atât pentru meniurile lanţului fast-food cât şi pentru fiecăre restaurant în parte, inclusiv pentru angajaţii acestora. Pentru punerea în aplicare a acestei strategii, al cărei scop este atragerea de noi clienţi, compania a investit 750 de milioane de dolari, scrie Business Insider.
Meniurile Burger King au fost îmbogăţite cu noi ingrediente şi diferite tipuri de salate. Instruirea angajaţilor s-a axat pe perfecţionarea muncii în echipă. Sute de restaurante Burger King au fost renovate şi beneficiază în prezent de meniuri digitale, uniforme şi ambalaje noi. Mascota lanţului fast-food a fost înlocuită cu celebrităţi precum Salma Hayek şi Sofia Vergara. Compania a retras de anul trecut mascota “The King” în încercarea de a se poziţiona ca lanţ alimentar ce oferă clienţilor produse proaspete şi sănătoase.
Mascota „The King” a apărut pentru prima oară la restaurantul din Miami în anul 1995. Mascota a fost retrasă de pe piaţă în 1989 şi readusă în anul 2004 de agenţia Crispin Porter + Bogusky.
Burger King Corp este al doilea lanţ de restaurante fast food ca mărime din lume, având aproape 12.000 de restaurante în 75 de țări. Aproximativ 90 % din restaurantele Burger King sunt operate în franciză.
Ideea Burger King le aparține lui James W. McLamore şi David Edgerton care au fondat acest concept în anul 1954, în Miami, Florida. Cei doi antreprenori au achiziționat dreptul de franciză pe plan mondial pentru compania lor.
Burger King a ieşit în acest de pe piaţa din România. Atlantic Restaurant System, operatorul francizei Burger King în România, a intrat în insolvenţă şi a închis în luna iunie toate unităţile pe care le avea pe piaţa locală. Specialiştii în retail au considerat că fast-food-ul nu şi-a adaptat meniurile şi preţurile la piaţa românească şi nu a investit suficient în promovare.
(L.N.)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari