Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare

Franciza Plug In Cafe, o investiție care merită
Franciza Plug In Cafe, o investiție care merită / Ca să devii partener al francizei Plug In Cafe nu vei investi zeci de mii de euro, iar francizorul îți pune la dispoziție mai multe variante, în funcție de nivelul câți bani vrei să aloci afacerii
Luni
04.08.2025
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
 

Plug In Cafe este un concept unic, care combină ideea unei cafele proaspăt prăjite, 100% Arabica, cu un format rapid de servire. Se axează pe oferirea unui serviciu de calitate, care pune accent pe cafea și băuturi de specialitate, dar și pe gustări simple și rapide. Este un concept bazat pe eficiență, potrivit pentru locații cu trafic mare, cum ar fi centre comerciale, zone de birouri sau alte locații aglomerate.

Cu peste 60 de cafenele în toată țara, Plug In Cafe își dorește să se extindă în continuare și să ofere oamenilor din cât mai multe orașe pauza binemeritată atunci când au nevoie, în tumultul de activități care par uneori că nu se mai termină!

Este un brand bine gândit, refreshing, iubit de consumatori, ce se bazează pe combinații surprinzătoare de ingrediente și pe inovații constante ale preparatelor. Singura constantă? Calitatea, pe care o punem în fiecare preparat și pe care o transmitem fiecărui francizat prin training și modul de lucru.

Așadar, dacă ești pasionat de lumea cafelei și ai spirit antreprenorial, dar îți și dorești să aduci un concept unic în orașul tău, de care iubitorii de cafea și nu numai sigur se vor îndrăgosti, e momentul perfect pentru a-ți deschide o franciză Plug In Cafe și să aduci un plus de energie în zona unde stai. Vei avea o întreagă echipă care te va susține să construiești un business de succes.

Alege să faci parte dintr-o franciză COOL, în plină dezvoltare. Oamenii, produsele și personalitatea brandului fac diferența. Sau, cel puțin, așa ne spun cei care au ales deja să-și deschidă propria franciză Plug In Cafe!

Sprijin pentru francizați

  • Strategie și plan de business - Indiferent de tipul de franciză care ți se potrivește, suntem alături de tine, pas cu pas. Îți punem la dispoziție know-how-ul necesar pentru a-ți crea un plan de afaceri bine gândit, cu obiective clare și ușor de atins.
  • Consultanță și training - De la găsirea locației, la înțelegerea și cunoașterea meniului, până la primirea training-ului pentru barista și personal.
  • Plan de marketing integrat - Plug In este un brand modern, cool, cu un plan de marketing care îți va ajuta afacerea să devină cunoscută și iubită în comunitatea ta.
  • Design Interior și Soluții de Arhitectură - Te ajutăm să amenajezi spațiul francizei tale în ton cu vibe-ul Plug In Cafe. Ne asigurăm că franciza ta va fi pregătită pentru marea deschidere.
  • Suport Tehnic, Logistic și Operațional - Vei lucra mai simplu și eficient cu un număr redus de furnizori, iar noi îți vom fi alături încă din ziua deschiderii, pe toată perioada contractului.

Concepte de locații Plug In Cafe și cerințele de bază

  1. URBAN ISLAND (6-10 mp)
  • On-the-go coffee shop
  • Locație interior
  • Soluție preparare băuturi calde & reci; preparare gustări calde: sendvișuri & patiserie;
  1. URBAN CUP (6-8 mp)
  • On-the-go coffee shop
  • Locație exterior
  • Soluție preparare băuturi calde & reci; vânzare produse ambalate
  1. IINSIDE (14-50 mp)
  • On-the-go & to-stay coffee shop
  • Locație interior
  • Soluție preparare băuturi calde & reci; preparare gustări calde: sendvișuri & patiserie; vânzare produse ambalate

Investiție totală și așteptări

Franciza Plug IN(Side)

  • Buget alocat deschidere locație – peste 15.000 euro + TVA
  • Taxă de intrare în franciză – 2.000 euro + TVA (One Time)

Franciza Plug In Urban Cup / Urban Island

  • Buget alocat deschidere locație – 12.500 euro + TVA
  • Taxă de intrare în franciză – 1.000 euro + TVA (One Time)

+ contribuții lunare: Redevanță lunară – 2% din Cifra de afaceri; Contribuție lunară la bugetul de Marketing – 1% din Cifra de Afaceri

Avantaj competitiv pe piața românească

Compania își dorește o dezvoltare sustenabilă a brandului, prin integrarea continuă a inovației și tehnologiei în procesul de preparare a cafelei, păstrând, în același timp, respectul pentru tradiția și calitatea produsului. Plug In Coffee crede că adevărata reușită în afaceri înseamnă sustenabilitate și dezvoltare continuă. Din acest motiv, pune la dispoziția antreprenorilor cele mai accesibile condiții de intrare pe piață.

Plug In Cafe își propune să depășească pragul de o sută de locații, consolidând o rețea puternică și sănătoasă. Investiția în această franciză este primul pas spre un viitor profitabil, susținut de un model testat și un brand în plină expansiune.

Business card Plug In Cafe

• Investiția totală necesită un buget de doar 15.000-20.000 de euro

• Bugetul include renovarea locației conform proiectului de amenajare, mobilierul și semnalistica, echpamentele și accesoriile, taxa de franciză și cele locale, precum și stocul inițial de marfă

•Locațiii: 6-8 MP ( Urban Cup ); 10-12 MP  ( Urban Cargo ); 6-10  MP  ( Urban Island); 14-50 MP ( Inside )

Dacă vreți mai multe informații despre franciza Plug In Cafe, apăsați aici.


Business Development Manager

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.