Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare

Plug In Cafe este un concept unic, care combină ideea unei cafele proaspăt prăjite, 100% Arabica, cu un format rapid de servire. Se axează pe oferirea unui serviciu de calitate, care pune accent pe cafea și băuturi de specialitate, dar și pe gustări simple și rapide. Este un concept bazat pe eficiență, potrivit pentru locații cu trafic mare, cum ar fi centre comerciale, zone de birouri sau alte locații aglomerate.
Cu peste 60 de cafenele în toată țara, Plug In Cafe își dorește să se extindă în continuare și să ofere oamenilor din cât mai multe orașe pauza binemeritată atunci când au nevoie, în tumultul de activități care par uneori că nu se mai termină!
Este un brand bine gândit, refreshing, iubit de consumatori, ce se bazează pe combinații surprinzătoare de ingrediente și pe inovații constante ale preparatelor. Singura constantă? Calitatea, pe care o punem în fiecare preparat și pe care o transmitem fiecărui francizat prin training și modul de lucru.
Așadar, dacă ești pasionat de lumea cafelei și ai spirit antreprenorial, dar îți și dorești să aduci un concept unic în orașul tău, de care iubitorii de cafea și nu numai sigur se vor îndrăgosti, e momentul perfect pentru a-ți deschide o franciză Plug In Cafe și să aduci un plus de energie în zona unde stai. Vei avea o întreagă echipă care te va susține să construiești un business de succes.
Alege să faci parte dintr-o franciză COOL, în plină dezvoltare. Oamenii, produsele și personalitatea brandului fac diferența. Sau, cel puțin, așa ne spun cei care au ales deja să-și deschidă propria franciză Plug In Cafe!
Sprijin pentru francizați
- Strategie și plan de business - Indiferent de tipul de franciză care ți se potrivește, suntem alături de tine, pas cu pas. Îți punem la dispoziție know-how-ul necesar pentru a-ți crea un plan de afaceri bine gândit, cu obiective clare și ușor de atins.
- Consultanță și training - De la găsirea locației, la înțelegerea și cunoașterea meniului, până la primirea training-ului pentru barista și personal.
- Plan de marketing integrat - Plug In este un brand modern, cool, cu un plan de marketing care îți va ajuta afacerea să devină cunoscută și iubită în comunitatea ta.
- Design Interior și Soluții de Arhitectură - Te ajutăm să amenajezi spațiul francizei tale în ton cu vibe-ul Plug In Cafe. Ne asigurăm că franciza ta va fi pregătită pentru marea deschidere.
- Suport Tehnic, Logistic și Operațional - Vei lucra mai simplu și eficient cu un număr redus de furnizori, iar noi îți vom fi alături încă din ziua deschiderii, pe toată perioada contractului.
Concepte de locații Plug In Cafe și cerințele de bază
- URBAN ISLAND (6-10 mp)
- On-the-go coffee shop
- Locație interior
- Soluție preparare băuturi calde & reci; preparare gustări calde: sendvișuri & patiserie;
- URBAN CUP (6-8 mp)
- On-the-go coffee shop
- Locație exterior
- Soluție preparare băuturi calde & reci; vânzare produse ambalate
- IINSIDE (14-50 mp)
- On-the-go & to-stay coffee shop
- Locație interior
- Soluție preparare băuturi calde & reci; preparare gustări calde: sendvișuri & patiserie; vânzare produse ambalate
Investiție totală și așteptări
Franciza Plug IN(Side)
- Buget alocat deschidere locație – peste 15.000 euro + TVA
- Taxă de intrare în franciză – 2.000 euro + TVA (One Time)
Franciza Plug In Urban Cup / Urban Island
- Buget alocat deschidere locație – 12.500 euro + TVA
- Taxă de intrare în franciză – 1.000 euro + TVA (One Time)
+ contribuții lunare: Redevanță lunară – 2% din Cifra de afaceri; Contribuție lunară la bugetul de Marketing – 1% din Cifra de Afaceri
Avantaj competitiv pe piața românească
Compania își dorește o dezvoltare sustenabilă a brandului, prin integrarea continuă a inovației și tehnologiei în procesul de preparare a cafelei, păstrând, în același timp, respectul pentru tradiția și calitatea produsului. Plug In Coffee crede că adevărata reușită în afaceri înseamnă sustenabilitate și dezvoltare continuă. Din acest motiv, pune la dispoziția antreprenorilor cele mai accesibile condiții de intrare pe piață.
Plug In Cafe își propune să depășească pragul de o sută de locații, consolidând o rețea puternică și sănătoasă. Investiția în această franciză este primul pas spre un viitor profitabil, susținut de un model testat și un brand în plină expansiune.
Business card Plug In Cafe
• Investiția totală necesită un buget de doar 15.000-20.000 de euro
• Bugetul include renovarea locației conform proiectului de amenajare, mobilierul și semnalistica, echpamentele și accesoriile, taxa de franciză și cele locale, precum și stocul inițial de marfă
•Locațiii: 6-8 MP ( Urban Cup ); 10-12 MP ( Urban Cargo ); 6-10 MP ( Urban Island); 14-50 MP ( Inside )
Dacă vreți mai multe informații despre franciza Plug In Cafe, apăsați aici.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari