Mini-amandinele şi cozonacii zburători la mare căutare

Ana Pan Express, noul format de magazin dezvoltat de rețeaua de cofetării Ana Pan, deținută de omul de afaceri George Copos, va oferi un număr redus de sortimente de prăjituri și produse de patiserie în sistem de servire rapidă. Noul concept a fost influenţat de schimbarea comportamentului de consum al clienților, din ce în ce mai presați de folosirea eficientă a timpului. ”Tot mai puțini români merg la cofetărie ca să mănânce o prăjitură. Ei preferă să-și cumpere produsele la pachet, pe care le servesc acasă, împreună cu familia, sau la serviciu.”, spune Mariana Lepuș, Director Dezvoltare Franciză în cadrul Ana Pan.
Rețeaua Ana Pan comercializează produse de cofetărie, de patiserie și de panificație, dar și produse specifice pentru diferite evenimente. În cofetării, cele mai populare deserturi sunt mini-amandinele, prăjiturile cu fructe și torturile eveniment, realizate cu ajutorul unor designeri specializați. La produsele de patiserie se evidențiază ”cozonacii zburători”, covrigii speciali, merdenelele și brânzoaicele. ”Scândurica”, un produs natural, bogat în fibre, și pâinea ”Ana”, un amestec de cereale, secară, germeni de grâu și semințe, sunt cele mai căutate produse de panificație.
Cu o activitate de 22 de ani pe piața locală, rețeaua Ana Pan numără în prezent 18 magazine proprii și 4 în regim de franciză, amplasate în București, Corbeanca și Otopeni. Ultima cofetărie Ana Pan a fost inaugurată la sfârşitul lunii iulie, pe strada Ştefan cel Mare din Bucureşti.
Noul format de magazin Ana Pan Express va permite, pentru început, dezvoltarea reţelei şi în zone situate la 200 de kilometri în jurul Capitalei. Investiţia într-o franciză clasică Ana Pan variază între 30-35.000 de euro, iar în noul format de magazin între 10-15.000 de euro.
Prima cofetărie Ana a fost deschisă în toamna anului 1990 de George şi Mihaela Copos. În 1994, din prima cofetărie Ana s-a dezvoltat Ana Pan, societate pe acţiuni cu capital integral privat, care are ca domeniu de activitate fabricarea şi comercializarea produselor de cofetărie, patiserie şi panificaţie. În noiembrie 2007, compania a lansat sistemul de franciză de distribuţie.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari