Mini-amandinele şi cozonacii zburători la mare căutare

Rețeaua Ana Pan numără în prezent 18 magazine proprii și 4 în regim de franciză, amplasate în București, Corbeanca și Otopeni.

Foto: Magazinul Ana Pan din Otopeni
Marţi
21.08.2012
Rețeaua de cofetării Ana Pan dezvoltă un nou format de magazin.
 

Ana Pan Express, noul format de magazin dezvoltat de rețeaua de cofetării Ana Pan, deținută de omul de afaceri George Copos, va oferi un număr redus de sortimente de prăjituri și produse de patiserie în sistem de servire rapidă. Noul concept a fost influenţat de schimbarea comportamentului de consum al clienților, din ce în ce mai presați de folosirea eficientă a timpului. ”Tot mai puțini români merg la cofetărie ca să mănânce o prăjitură. Ei preferă să-și cumpere produsele la pachet, pe care le servesc acasă, împreună cu familia, sau la serviciu.”, spune Mariana Lepuș, Director Dezvoltare Franciză în cadrul Ana Pan.

Rețeaua Ana Pan comercializează produse de cofetărie, de patiserie și de panificație, dar și produse specifice pentru diferite evenimente. În cofetării, cele mai populare deserturi sunt mini-amandinele, prăjiturile cu fructe și torturile eveniment, realizate cu ajutorul unor designeri specializați. La produsele de patiserie se evidențiază ”cozonacii zburători”, covrigii speciali, merdenelele și brânzoaicele. ”Scândurica”, un produs natural, bogat în fibre, și pâinea ”Ana”, un amestec de cereale, secară, germeni de grâu și semințe, sunt cele mai căutate produse de panificație.

Cu o activitate de 22 de ani pe piața locală, rețeaua Ana Pan numără în prezent 18 magazine proprii și 4 în regim de franciză, amplasate în București, Corbeanca și Otopeni. Ultima cofetărie Ana Pan a fost inaugurată la sfârşitul lunii iulie, pe strada Ştefan cel Mare din Bucureşti.

Noul format de magazin Ana Pan Express va permite, pentru început, dezvoltarea reţelei şi în zone situate la 200 de kilometri în jurul Capitalei. Investiţia într-o franciză clasică Ana Pan variază între 30-35.000 de euro, iar în noul format de magazin între 10-15.000 de euro.

Prima cofetărie Ana a fost deschisă în toamna anului 1990 de George şi Mihaela Copos. În 1994, din prima cofetărie Ana s-a dezvoltat Ana Pan, societate pe acţiuni cu capital integral privat, care are ca domeniu de activitate fabricarea şi comercializarea produselor de cofetărie, patiserie şi panificaţie. În noiembrie 2007, compania a lansat sistemul de franciză de distribuţie.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.