Nici unul din cele 280 restaurante Subway din India nu vinde sandvişuri cu carne de vacă deoarece hinduşii, majoritari în India, consideră vacile animale sacre.
Miercuri
22.08.2012
Subway va deschide în India primul său restaurant pentru vegetarieni.
 

Subway va deschide în Punjab, India, primul restaurant pentru vegetarieni al reţelei, scrie publicaţia Times of India. Francizorul Subway a fost convins să ia această decizie de reprezentanţii universităţii Lovely Professional University din Jalandhar, renumită pentru promovarea produselor vegeriene. Restaurantul va fi deschis în interiorul campusului, pe 4 septembrie, într-o zi de marţi, când majoritatea hinduşilor evită să mănânce carne.

Deschiderea noului restaurant marchează o schimbare importantă în politica de marketing a companiei Subway, care are doar două produse vegetarieni în meniurile din Europa şi din America. În prezent, lanţul american deţine în India 280 de restaurante. Nici unul dintre ele nu vinde sandvişuri cu carne de vacă deoarece hinduşii, majoritari în India, consideră vacile animale sacre.

Subway este al doilea mare lanţ de restaurante care deschide o unitate pentru vegetarieni. Pizza Hut a exclus carnea din meniurile unui restaurant din Gujarat, India.

Subway deţine în prezent aproximativ 37.000 de restaurante, în aproape 100 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

Subway în România

Subway a intrat pe piaţa românească în aprilie 2012. Până în prezent, compania a deschis 4 unităţi pe piaţa locală: două în Bucureşti, una în zona Piaţa Victoriei şi una în centrul comercial Sun Plaza, şi câte una în Iaşi şi în Cluj Napoca. Restaurante în construcţie sunt în oraşele Piteşti, Timişoara şi Ploieşti. Pentru următorii 4 ani, Subway vizează deschiderea a 40 de unităţi în țara noastră.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.