Nici unul din cele 280 restaurante Subway din India nu vinde sandvişuri cu carne de vacă deoarece hinduşii, majoritari în India, consideră vacile animale sacre.
Miercuri
22.08.2012
Subway va deschide în India primul său restaurant pentru vegetarieni.
 

Subway va deschide în Punjab, India, primul restaurant pentru vegetarieni al reţelei, scrie publicaţia Times of India. Francizorul Subway a fost convins să ia această decizie de reprezentanţii universităţii Lovely Professional University din Jalandhar, renumită pentru promovarea produselor vegeriene. Restaurantul va fi deschis în interiorul campusului, pe 4 septembrie, într-o zi de marţi, când majoritatea hinduşilor evită să mănânce carne.

Deschiderea noului restaurant marchează o schimbare importantă în politica de marketing a companiei Subway, care are doar două produse vegetarieni în meniurile din Europa şi din America. În prezent, lanţul american deţine în India 280 de restaurante. Nici unul dintre ele nu vinde sandvişuri cu carne de vacă deoarece hinduşii, majoritari în India, consideră vacile animale sacre.

Subway este al doilea mare lanţ de restaurante care deschide o unitate pentru vegetarieni. Pizza Hut a exclus carnea din meniurile unui restaurant din Gujarat, India.

Subway deţine în prezent aproximativ 37.000 de restaurante, în aproape 100 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

Subway în România

Subway a intrat pe piaţa românească în aprilie 2012. Până în prezent, compania a deschis 4 unităţi pe piaţa locală: două în Bucureşti, una în zona Piaţa Victoriei şi una în centrul comercial Sun Plaza, şi câte una în Iaşi şi în Cluj Napoca. Restaurante în construcţie sunt în oraşele Piteşti, Timişoara şi Ploieşti. Pentru următorii 4 ani, Subway vizează deschiderea a 40 de unităţi în țara noastră.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.