Un nou Subway la Timișoara

Produsele de bază din meniurile Subway sunt sandwich-urile, gamă completată de salate, tortilla, prăjiturele și băuturi răcoritoare.
Joi
30.08.2012
Noul francizat mai are și alte afaceri în domeniul alimentației publice.
 

Subway inaugurează pe 1 septembrie a cincea locație din România, în food court-ul Iulius Mall din Timișoara. Investiția pentru deschiderea noului restaurant a totalizat aproximativ 100.000 de euro. Bogdan Biber, noul francizat, mai are și alte afaceri în domeniul alimentației publice, scrie Bursa. Acesta spune că în viitorul apropiat va deschide și alte unități.

Subway a deschis până în prezent 4 restaurante pe piaţa locală. Două dintre acestea se află în Bucureşti, unul în zona Piaţa Victoriei şi unul în centrul comercial Sun Plaza. Celelalte două restaurante au fost deschise tot în cadrul rețelei Iulius Grup, respectiv în ansamblul multifuncțional Palas Iași și în Iulius Mall Cluj.

Compania a stabilit locația și pentru cea de-a treia unitate din București, în clădirea de birouri UpGround Business Center din Pipera și are restaurante în construcție în orașele Pitești și Ploiești. Reprezentanţii fast-food-ului au anunţat că dacă vor găsi un investitor interesat de franciza Subway la Buzău, vor deschide un restaurant şi în acest oraş.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.