Un nou Subway la Timișoara

Produsele de bază din meniurile Subway sunt sandwich-urile, gamă completată de salate, tortilla, prăjiturele și băuturi răcoritoare.
Joi
30.08.2012
Noul francizat mai are și alte afaceri în domeniul alimentației publice.
 

Subway inaugurează pe 1 septembrie a cincea locație din România, în food court-ul Iulius Mall din Timișoara. Investiția pentru deschiderea noului restaurant a totalizat aproximativ 100.000 de euro. Bogdan Biber, noul francizat, mai are și alte afaceri în domeniul alimentației publice, scrie Bursa. Acesta spune că în viitorul apropiat va deschide și alte unități.

Subway a deschis până în prezent 4 restaurante pe piaţa locală. Două dintre acestea se află în Bucureşti, unul în zona Piaţa Victoriei şi unul în centrul comercial Sun Plaza. Celelalte două restaurante au fost deschise tot în cadrul rețelei Iulius Grup, respectiv în ansamblul multifuncțional Palas Iași și în Iulius Mall Cluj.

Compania a stabilit locația și pentru cea de-a treia unitate din București, în clădirea de birouri UpGround Business Center din Pipera și are restaurante în construcție în orașele Pitești și Ploiești. Reprezentanţii fast-food-ului au anunţat că dacă vor găsi un investitor interesat de franciza Subway la Buzău, vor deschide un restaurant şi în acest oraş.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.