Publicitate în Braille

Sursa foto: www.thebraillehouse.com
Lanţul de fast-food Wimpy din Africa de Sud a venit cu o tehnică inovatoare pentru a atrage un nou segment de public. Fast-food-ul oferă clienţilor Braille Burger, un produs care pentru cea mai mare parte dintre oameni este un burger obişnuit, însă pentru persoanele nevăzătoare este special. Bucătarii restaurantelor Wimpy scriu diferite mesaje pe burgeri cu ajutorul seminţelor de susan şi a alfabetului Braille, un sistem folosit de cei cu deficienţe de vedere.
Wimpy a scris diferite mesaje pe burgerii din meniul fast-food-ului, cum ar fi: „Un burger cu 100% carne de vită doar pentru tine”. Campania publicitară având ca mesaj faptul că în restaurantele Wimpy există meniuri speciale pentru nevăzători a fost realizată de agenţia Metropolitan Republic.
La scurt timp de la lansarea campaniei, mai exact la începutul anului 2012, mesajul a ajuns la peste 800.000 de persoane cu deficienţe de vedere datorită reţelelor de socializare.
Potrivit datelor Agenţiei Internaţionale de Prevenire a Orbirii, aproximativ 284 de milioane de oameni din întreaga lume au probleme cu vederea, iar 39 de milioane dintre aceştia sunt orbi. La nivel mondial, aproximativ 80% din persoanele nevăzătoare se află în ţările dezvoltate.
Wimpy este un lanţ de restaurante fast-food, cunoscut la nivel mondial datorită succesului pe care l-a înregistrat dezvoltarea reţelei de franciză a companiei. Primul restaurant Wimpy a fost deschis în anul 1967 în Durban, Africa de Sud. Se presupune că numele Wimpy vine de la prietenul lui Popeye marinarul, J. Wllington Wimpy, care iumbea haburgerii la fel de mult cum Popeye iubea spanacul.
Cataracta, anomaliile de refracţie necorectate, glaucomul, retinopotia diabetică, degenerarea vârstincă a petei galbene, trahomul şi bolile văzului la copii sunt principalele cauze ale orbirii cronice.
(E.C.)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari