McDonald’s aduce un nou concept în Capitală

În interiorul restaurantului McDonald’s din piața Romană a fost amenajată și o cafenea McCafe, aceasta fiind a cincea unitate din țara noastră.

Sursa foto: Wall-Street

Luni
10.09.2012
Compania a investit circa 750.000 de euro în modernizarea restaurantului din Piața Romană.
 

Design-ul fast-food-ului este inspirat din arta urbană, decorațiunile pereților adoptând stilul graffiti. Restaurantul a fost echipat și cu ipad-uri care pot fi utilizate gratuit de către clienți. Locația a fost închisă doar câteva zile cu toate că modernizarea unității a durat aproximativ o lună. Compania a alocat un buget cu 20-30% mai mare decât în cazul unei modernizări standard. În ziua redeschiderii restaurantului, 3 septembrie, postul Antena 1 a transmis în direct emisiunea "Neatza cu Răzvan și Dani" din locația McDonald’s din Piața Romană.

Peste 2.000.000 de clienți trec anual pragul restaurantului deschis în urmă cu mai bine de 15 ani în centrul Capitalei. La nivel național, McDonald’s are circa 140.000 de clienți pe zi în cele 64 de restaurante din țara noastră. Compania intenționează să deschidă până la finalul acestui an încă un restaurant, orientându-se în principal spre Drive-Thru, concept care aduce o serie de avantaje: parcarea, programul de 24 de ore, comanda din mașină și locurile de joacă.

Locația din Piața Romană se află pe poziția a 4-a în topul restaurantelor McDonald’s cu cele mai mari vânzări, cu încasări anuale de 3-4 milioane de euro, potrivit ZF. Primul loc al clasamentului este ocupat de McDonald’s Dristor (peste 5 milioane de euro), urmat de McDonald’s Unirii (4-5 milioane de euro) și de McDonald’s Gara de Nord (4 milioane de euro).

Primul restaurant McDonald's din România a fost deschis pe 16 iunie 1995, la parterul centrului comercial Unirea din București. Restaurantul de la Unirii este prima franciză clasică apărută pe piața românească. În același an, McDonald's a adus în țara noastră și conceptul Drive-Thru, de servire a clienților direct din mașină.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.