Quasi Pronti se extinde în Bacău și în Cluj

Quasi Pronti a venit cu un nou concept de fast-food pe piața locală, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite în fața clientului.
Miercuri
12.09.2012
Rețeaua de restaurante de tip fast-food deschide în septembrie două noi francize.
 

Pe 21 septembrie compania va deschide un restaurant în Arena Mall din Bacău. Cea de-a doua locație va fi inaugurată pe 27 septembrie, în Iulius Mall Cluj. Ambii francizați Quasi Pronti dețin și alte business-uri. În prezent, Quasi Pronti are 6 locații în România: în mall-ul Liberty Center din București, în Maritimo Shopping Center din Constanța, în Atrium Mall din Arad, în Iulius Mall Timișoara, în Promenada Mall Brăila și în Lotus Center din Oradea.

”Partenerii Quasi Pronti sunt dovada unui business profitabil care reprezintă o perspectivă investițională atractivă și pentru alți potențiali oameni de afaceri din România. Împreună vom dezvolta o rețea de restaurante cu acoperire la nivel național care să se bucure de popularitate și de apreciere din partea clienților care doresc să obțină cea mai bună calitate la cel mai scăzut preț." , a declarat Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti în România, Director General Gustos Food SRL, compania care a adus franciza Quasi Pronti pe piața locală.

Master Francizatul Quasi Pronti în România a întocmit împreună cu francizorul din Portugalia un plan care prevede deschiderea a două unități pe an. Pentru anul 2012, Quasi Pronti România și-a depășit cu 100% obiectivele, compania având programate până la finalul acestui an, pe lângă cele două restaurante din Bacău și din Cluj, alte două inaugurări, în centrul comercial AFI Palace din București și în Ploiești Shopping City.

Deschiderea unui restaurant Quasi Pronti necesită o investiție de aproximativ 30.000 de euro, la care se adaugă taxa de franciză de 10.000 de euro și 5.000 de euro taxa de training. Un restaurant Quasi Pronti poate fi deschis în maximum 2 luni, însă compania are și experiența deschiderii unei unități în 9 zile. Potrivit reprezentanilor companiei, investiția poate fi recuperată în 1-2 ani de la demararea afacerii.

Franciza Quasi Pronti a fost adusă în România de Gabriela și Dan Găvojdea, în anul 2008, prin intermediul companiei Gustos Food SRL. Primul restaurant al rețelei a fost deschis în mall-ul Liberty Center din București. Compania a venit cu un nou concept de fast-food pe piața locală, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite în fața clientului.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.