Quasi Pronti a deschis un nou restaurant la Bacău

Deschiderea unui restaurant Quasi Pronti necesită o investiție de aproximativ 30.000 de euro, la care se adaugă taxa de franciză de 10.000 de euro și 5.000 de euro taxa de training.
Luni
24.09.2012
Noul francizat vrea să deschidă mai multe unități în zona Moldovei.
 

Rețeaua de restaurante de tip fast-food Quasi Pronti a deschis pe 21 septembrie o nouă unitate în franciză, la etajul doi al centrului comercial Arena Mall din Bacău. Restaurantul are o suprafaţă de aproximativ 50 de metri pătraţi şi deserveşte întregul food court al centrului comercial. Noul fast-food a creat zece noi locuri de muncă. În primele zile de la deschidere peste 1.000 de clienţi au testat preparatele Quasi Pronti. Cele mai solicitate feluri de mâncare au fost penele tricolore cu ciuperci, smântână şi şuncă, lasagna bolognese şi pizza Quatro Stagioni.

Sorin Mihăilă, noul francizat al reţelei Quasi Pronti, intenţionează să deschidă şi alte restaurante în viitor: „Locaţia Quasi Pronti din Arena Mall Bacău este un prim restaurant din seria mai multor deschideri ce vizează toată zona de est a Moldovei, în oraşe precum Iaşi, Piatra Neamţ şi Suceava. Suntem foarte optimişti în ceea ce priveşte succesul acestui concept de restaurant atât timp cât majoritatea clienţilor din această zonă este foarte familiarizată cu specificul şi deliciile bucătăriei italieneşti.”

Tot în luna septembrie, Quasi Pronti va inaugura o locaţie în Iulius Mall Cluj, iar până la finalul acestui an compania va deschide alte două restaurante, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti şi în Ploieşti Shopping City. În prezent, Quasi Pronti are 7 locații în România: în mall-ul Liberty Center din București, în Maritimo Shopping Center din Constanța, în Atrium Mall Arad, în Iulius Mall Timișoara, în Promenada Mall Brăila, în Lotus Center din Oradea și în Arena Mall din Bacău.

Franciza Quasi Pronti a fost adusă în România de Gabriela și Dan Găvojdea, în anul 2008. Primul restaurant al rețelei a fost deschis în mall-ul Liberty Center din București. Compania a venit cu un nou concept de fast-food pe piața locală, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite rapid în fața clientului.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.