Mâncare chinezească sau aripioare picante?
Ploiești Shopping City, cel mai nou mall care va fi inaugurat în România, va găzdui unele dintre cele mai cunoscute restaurante și fast-food-uri din România. Vizitatorii noului mall vor putea alege între preparatele culinare oferite de companii ca Pizza Hut, KFC, Quasi Pronti, La Cucina, Asia Food Company, Beirut și Fishbone.
KFC, lanțul de fast-food operat în sistem de franciză în România de compania US Food Network, este la a patra inaugurare din acest an. Lanţul de fast-food a deschis în 2012 două restaurante de tip drive-thru, la Arad și la Iași, un restaurant stradal la Cluj și a relocat restaurantul din Buzău.
Pizza Hut s-a axat în acest an pe extinderea în provincie și a deschis două unități Pizza Hut Delivery (PHD), în Iași și Cluj-Napoca. Pizza Hut este deținută în sistem de franciză în România de American Restaurant System, companie controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.
O altă franciză care s-a concentrat pe dezvoltarea în provincie este Quasi Pronti, care a deschis recent un nou restaurant la Bacău și va inaugura o unitate pe 27 septembrie, la Cluj. Compania a venit cu un nou concept de fast-food pe piața locală, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza.
Fishbone aduce preparate pescărești în food court-ul din Ploiești Shopping City în timp ce alte restaurante oferă mâncăruri specifice anumitor zone: Asia Food Company preparate tradiționale asiatice, iar Beirut cu mâncăruri libaneze și internaționale.
Ploiești Shopping City este cel mai mare mall regional din zona de sud a României, cu excepția Bucureștiului, dezvoltat pe o suprafață închiriabilă de 55.000 de metri pătrați. Mall-ul este dezvoltat de Fondul sud-african New Europe Property Investments NEPI și Carrefour Property și se va deschide pe 15 noiembrie.
Orașul Ploiești pare a fi ținta marilor dezvoltatori pentru următoarea perioadă. În cea de-a doua jumătate a anului 2013, are programată ianugurarea centrul comercial AFI Palace Ploiești, construit de AFI Europe după modelul AFI Palace Cotroceni din București.
(E.C.)
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari