Mâncare chinezească sau aripioare picante?

Ploiești Shopping City, cel mai nou mall care va fi inaugurat în România, va găzdui unele dintre cele mai cunoscute restaurante și fast-food-uri din România. Vizitatorii noului mall vor putea alege între preparatele culinare oferite de companii ca Pizza Hut, KFC, Quasi Pronti, La Cucina, Asia Food Company, Beirut și Fishbone.
KFC, lanțul de fast-food operat în sistem de franciză în România de compania US Food Network, este la a patra inaugurare din acest an. Lanţul de fast-food a deschis în 2012 două restaurante de tip drive-thru, la Arad și la Iași, un restaurant stradal la Cluj și a relocat restaurantul din Buzău.
Pizza Hut s-a axat în acest an pe extinderea în provincie și a deschis două unități Pizza Hut Delivery (PHD), în Iași și Cluj-Napoca. Pizza Hut este deținută în sistem de franciză în România de American Restaurant System, companie controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.
O altă franciză care s-a concentrat pe dezvoltarea în provincie este Quasi Pronti, care a deschis recent un nou restaurant la Bacău și va inaugura o unitate pe 27 septembrie, la Cluj. Compania a venit cu un nou concept de fast-food pe piața locală, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza.
Fishbone aduce preparate pescărești în food court-ul din Ploiești Shopping City în timp ce alte restaurante oferă mâncăruri specifice anumitor zone: Asia Food Company preparate tradiționale asiatice, iar Beirut cu mâncăruri libaneze și internaționale.
Ploiești Shopping City este cel mai mare mall regional din zona de sud a României, cu excepția Bucureștiului, dezvoltat pe o suprafață închiriabilă de 55.000 de metri pătrați. Mall-ul este dezvoltat de Fondul sud-african New Europe Property Investments NEPI și Carrefour Property și se va deschide pe 15 noiembrie.
Orașul Ploiești pare a fi ținta marilor dezvoltatori pentru următoarea perioadă. În cea de-a doua jumătate a anului 2013, are programată ianugurarea centrul comercial AFI Palace Ploiești, construit de AFI Europe după modelul AFI Palace Cotroceni din București.
(E.C.)
Articole citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari