Fast-food italian adus prin franciză la Cluj

Foto: Inaugurarea restaurantului Quasi Pronti din Iulius Mall Cluj
Reţeaua de restaurante de tip fast-food Quasi Pronti a deschis pe 29 septembrie un nou restaurant în franciză în Iulius Mall Cluj. Noua locaţie cu o suprafaţă de aproximativ 77 metri pătraţi deserveşte întregul food court al centrului comercial. Prin deschiderea restaurantului de la Cluj, Quasi Pronti dezvoltă relaţia cu lanţul Iulius Group. Compania are deja o locaţie în Iulius Mall Timişoara şi vizează deschiderea de noi unităţi şi în Palas Mall Iaşi şi Iulius Mall Suceava.
Conceptul Quasi Pronti a fost adus în România prin franciză de Gabriela Găvojdea. Aceasta deţine licenţa de master franciză pentru ţara noastră şi administrează un restaurant în franciză situat în centrul comercial Liberty Center din Bucureşti, precum şi noul restaurant din Cluj.„Prin decizia de a ne implica în mod direct în administrarea locaţiei din Iulius Mall Cluj sperăm că am demonstrat încă o dată tuturor partenerilor aflaţi în reţeaua de franciză că noi suntem primii susţinători ai dezvoltării lanţului de restaurante.”, a declarat Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti.
Quasi Pronti mai are 6 parteneri francizaţi în următoarele locaţii: Maritimo Shopping Center din Constanța, Atrium Mall Arad, Iulius Mall Timișoara, Promenada Mall Brăila, Lotus Center din Oradea și Arena Mall din Bacău. ”Partenerii noştri sunt dovada unui business profitabil care reprezintă o perspectivă investițională atractivă și pentru alți potențiali oameni de afaceri din România.", a declarat Gabriela Găvojdea.
Până la finalul acestui an compania va deschide alte două restaurante, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti şi în Ploieşti Shopping City. Deschiderea unui restaurant Quasi Pronti necesită o investiție de aproximativ 30.000 de euro, la care se adaugă taxa de franciză de 10.000 de euro și 5.000 de euro taxa de training.
O altă reţea de restaurante care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este Subway, cel mai mare lanţ fast-food din lume, intrat în acest an pe piaţa din România. Subway a inaugurat până în prezent 6 unităţi pe piaţa locală şi vizează să deschidă în următorii patru ani 40 de restaurante în România.
Alţi jucători importanţi de pe piaţa fast-food din România, estimată la o valoare de peste 500 de milioane de euro, sunt McDonald's şi KFC, cu o tradiţie de 17 ani, respectiv 15 ani în ţara noastră.
(E.C.)
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari