Secretele produselor McDonald’s sunt dezvăluite românilor

Săptămâna viitoare fanii McDonald’s pot afla cum sunt pregătiți burgerii, cartofii și aripioarele picante din meniurile restaurantului. McDonald’s România desfășoara în perioada 5-11 noiembrie campania națională ”Porți deschise la McDonald’s”, prin intermediul căreia clienților li se dezvăluie modalitatea de preparare a produselor fast-food-ului. Totodată aceștia au ocazia să discute și cu angajații celui mai mare lanț de restaurante din România.
”Consumatorii sunt interesați de ceea ce se întâmplă în bucătăria McDonald’s. Pornind de la această dorință am gândit o campanie prin intermediul căreia aceștia au ocazia de a urmări pas cu pas, toate etapele de verificare și pregătire a produselor McDonald’s”, a declarat Daniel Boaje, Directorul general McDonald’s România.
Cei interesați să participe la turul bucătăriei McDonald’s se pot înscrie prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s sau pot solicita o programare direct în restaurante. Vizitele se desfășoară atât în restaurantele din București, cât și în cele din restul țării, în anumite intervale orare.
Primul restaurant McDonald's din România a fost deschis pe 16 iunie 1995, la parterul centrului comercial Unirea din București. Restaurantul de la Unirii este prima franciză clasică apărută pe piața românească. McDonald’s deține în România 64 de restaurante în 21 de orașe, dintre care 28 în București și 36 în restul țării. Restaurantele primesc zilnic peste 140.000 de clienți. McDonald's are peste 3.500 de angajați în România și a fost în fiecare an unul dintre cei mai mari angajatori din țară.
Principalii concurenți ai McDonald’s de pe piața românească sunt KFC (peste 40 de restaurante), operat în sistem de franciză de compania US Food Network, și nou venitul Subway, care se extinde tot prin franciză în țara noastră. Subway este cel mai mare lanț de fast-food din lume și vrea să deschidă în următorii ani 40 de unități pe piața românească. Subway a intrat pe piață românească în aprilie 2012, iar până în prezent a deschis șase restaurante și are programate alte trei inaugurări până la finalul acestui an.
(E.C.)
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari