Rețeaua a început să ofere posibilitatea potențialilor francizați să cumpere licența pentru a deschide un restaurant Subway încă de la finalul lunii mai 2011. Planificarea arată că primul restaurant în care sandwich-urile Subway vor fi preparate trebuie să se deschidă până la finalul anului 2011.
Marţi
21.06.2011
Leaderul mondial de sandwich-uri fast food va deschide prima locație în România.
 

Leaderul mondial de sandwich-uri fast food va deschide prima locație în România. Subway planifică ca până în anul 2015 să deschidă 60 de restaurante în România. Primul va fi deschis la finalul acestui an. În prezent sunt în căutarea locației potrivite. Până la deschiderea primei facilități, rețeaua dorește să vândă cel puțin 20 de licențe de franciză. În România, spre deosebire de majoritatea țărilor în care se afla lanțurile Subway, franciza nu se va extinde prin intermediul unui master franciză, ci planului de expansiune va fi implementat de două agenții de dezvoltare.

- România este o piață foarte interesantă pentru rețeaua noastră de franciză. Această țară s-a dezvoltat mult în ultimii ani așadar vedem aici un potențial crescut pentru dezvoltarea rețelei noastre. Piața cea mai promițătoare este reprezentată de municipiul București. - Spune Martin Princ, managerul de dezvoltare a rețelei Subway în Europa Centrală și de Est. - Deja interesul în achiziționarea licenței francizei Subway în România este foarte crescut. Pentru licența francizei Subway, interesul s-a manifestat cu mult înainte de intrarea sa oficială in România.

Cu aproape 34 de mii de restaurante, Subway a ajuns, la finalul anului , să fie cel mai mare lanț de fast food din lume. În Europa Centrală și de Est Subway a început să se dezvolte acum 4 ani, ajungând în prezent la aproape 270 de restaurante. În acest an se estimează că acest număr va crește prin deschiderea a 170 de locații noi, din care majoritatea vor fi în Rusia. În Polonia, Subway este prezent de mai mult de un deceniu și numărul restaurantelor ajunge la 38. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(K.C.)


Karinna Călin
franchise consultant

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.