Atacul sandvişurilor englezeşti

Lanţul de restaurante Snack Attack a intrat de la finalul anului trecut în portofoliul fondului de investiţii Global Eye Investment.

Foto: Snack Attack

Miercuri
20.02.2013
Lanţul de restaurante Snack Attack vrea să se dezvolte prin franciză în provincie.
 

Snack Attack, lanţul de restaurante care se promovează prin slogranul Crazy About Healthy Food, a redeschis opt dintre restaurantele vechi. Compania vizează să deschidă 2-4 restaurante pe an, obiectivul final fiind atingerea unui total de 20 de restaurante în Bucureşti şi alte unităţi în ţară în sistem de franciză, scrie Ziarul Financiar. „Investiţia de la zero într-un restaurant ajunge la 50.000 de euro. Continuăm însă să investim şi în unităţile deja deschise pe care vrem să le dotăm cu storcătoare de fructe şi cuptoare astfel încât să putem pregăti pe loc produse de patiserie, cum este cazul croissantelor”, a declarat George Bakopanos, cel care conduce lanţul de restaurante.

În total, Snack Attack deţine nouă locaţii pe piaţa românească, toate în Bucureşti (două în Piaţa Presei Libere, două în Pipera, două pe Calea Victoriei, unul pe Dorobanţi, unul la Izvor şi unul în Victoria Business Park ). Un restaurant are în medie 500 de clienţi pe zi, respectiv circa 10% din traficul zonei. ”Suntem conştienţi că în zonă sunt şi alţi concurenţi de-ai noştri, aşa că nu putem lua tot traficul”, spune George Bakopanos.

În România, cel mai mare concurent al Snack Attack este Subway, lanţul de fast-food care a intrat pe piaţa locală în aprilie 2012, prezent deja cu restaurante în câteva dintre zonele unde se află Snack Attack. Subway se dezvoltă prin franciză și vrea să ajungă la un număr de 40 de unități pe piața românească.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.