Clienţii restaurantul McDonald’s din Warilla, Australia, vor fi serviţi de chelneri.
Joi
21.02.2013
Unul dintre restaurantele McDonald’s din Australia va avea chelneri pentru o perioadă de cinci săptămâni.
 

Mai întâi şi-a schimbat numele în Macca. Acum face un experiment cu chelneri. Lanţul american de fast-food încearcă să obţină controlul pe piaţa australiană. Clienţii restaurantului McDonald’s din Warilla, un oraş situat la 100 de km de Sydney vor fi serviţi de chelneri pentru o perioadă de cinci săptămâni. Chelnerii sunt doar un element al acestei “revoluţii în bucătărie”. Pe mesele restaurantului se află pahare din sticlă şi tacâmuri din metal.

“Mulţi dintre clienţii noştri au fost încântaţi de această schimbare. Unii chiar s-au fotografiat cu chelnerii, iar fotografiile au ajuns imediat pe Facebook”, a declarat Katia Dwarte, cea care deţine împreună cu soţul ei restaurantul McDonald’s din Warilli, citată de ibtimes.com. “Desigur, avem şi sondaje de opinie prin care vrem să evaluăm gradul de eficienţă al acestei idei”.

Catriona Noble, Directorul General al McDonald’s Australia a luat deja masa în restaurantul “îmbunătăţit”. Chelnerii şi tacâmurile i-au plăcut atât de mult încât a sugerat conducerii din USA să aplice această schimbare la nivelul întregii reţele.

O astfel de schimbare a fost folosită şi de reţeaua McDonald’s din Europa. În urmă cu doi ani, Steve Easterbrook, şeful McDonald’s Europa, a introdus în restaurante un system prin care clienţii comandau produse prin intermediul terminalelor electronice. Meniurile erau aduse ulterior la masă de chelneri.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.