Franciza care-ți lasă gura apă
În imagine: tochitura bucovineană cu brânză de oi, ou Bio și mămăliguță din făină de porumb Bio.
”The Romanian Blouse” (sau tradiționala ie) face furori pe catwalk-uri și în vitrinele celor mai în vogă retaileri de modă. Nu știm cât timp vor mai exploata creatorii de modă frumosul port popular românesc. Ce știm sigur este că bucătăria românească va impresiona întotdeauna prin gustul și aromele preparatelor tradiționale. Este și ideea de la care a plecat antreprenoarea Todosi Isolde, care a lansat pe piața locală un concept nou de restaurant, care îmbină elementele tradiționale bucovinene cu produse BIO cu certificat ecologic. ”Am întâlnit conceptul pentru prima oară în Statele Unite ale Americii și am considerat că asocierea produselor cu certificat BIO cu cele tradiționale constituie o garanție a succesului”, povestește Todosi Isolde. Astfel a luat naștere BIObucovina.
Primul restaurant a fost deschis pe 1 martie 2012 în Iulius Mall Suceava. Noul concept și ”bucatele” specific românești: sărmăluțele în foi de varză, ciulamaua de hribi de pădure, platoul boieresc, tochitura tradițională, combinate cu produse BIO au atras un număr impresionat de clienți. Până în anul 2015, proprietarii BIObucovina vor să ducă acest concept inedit în 30 de locații din țara noastră, modalitatea aleasă pentru extinderea afacerii fiind franciza. Din vară două noi unități francizate se vor alătura rețelei de restaurante.
Cât costă o franciză BIObucovina
Franciza BIObucovina este un concept care poate fi aplicat în diferite modalități, raportate la spațiul și locația francizatului: BIOrestaurant, Plăcintărie, Cofetărie& Simigerie, Cozonaci cu lapte BIO și ouă BIO. ”Francizatul poate opta pentru toate cele patru tipuri la un loc sau pentru oricare în parte. În funcție de tipul de locație deschisă, variază și taxa de intrare în franciză. Astfel, pentru toate categoriile cumulate există taxa unică de 5000 EURO + TVA, cu o redevență lunară de 500 EURO. În cazul alegerii unor anumite categorii ale BIObucovina, prețurile se reduc, acestea fiind negociabile, în funcție de datele pe care le avem. În ceea ce privește investiția proprie în utilaje și locație, aceasta începe de la 15.000 EURO și poate crește în functie de complexitate și de intențiile de dezvoltare ale francizatului”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Todosi Isolde.
Tiramisu și-a găsit loc în meniul BIObucovina, alături de cozonaci, pască și poale-n brâu, fiind preparat cu smântână de casă și însiropat în cafea Bio. |
: |
Reclama cea mai sănătoasă este ”din gură-n gură”
Cei interesați de franciza BIObucovina nu trebuie să fie calificați în domeniul gastronomic, întrucât francizorul pune la dispoziția acestuia toate ingredientele, compozițiile, produsele și rețetele necesare pentru gătirea preparatelor tradiționale cu produse BIO. ”Nu vă trebuie personal calificat, nu vă trebuie bucătari profesioniști, nu aveți grija măsurării și stresul de a crea mereu produse identice, nu trebuie să adăugați sare, zahăr sau alte mirodenii sau ingrediente care pot fi greșite de bucătari”, spune Todosi Isolde. ”Menționez că în afacerea BIObucovina reclama cea mai sănătoasă este “din gură în gură”. În momentul în care clientul este satisfăcut de produs, îl va recomanda în primul rând membrilor familiei, mai ales în perioada premergătoare sărbătorilor, iar comenzile vor fi pe masură.”
Articole citite
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat două cafenele.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Subiecte populare in Forum
E-mail: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i til salg, 2-fma til salg, køb pentobarbital online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top forespørgsler køb peruviansk pink kokain, køb mephedron online, køb dmt online,🔥 🔥 køb o-pc, køb...
https://alphamegachem.com/product/buy-peruvian-pink-cocaine-online/ Email: storejwh@gmail dot com 🔥 🔥25i for sale, 2-fma for sale, buy pentobarbital online, 🔥 🔥buy apvp research chem online,
https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink cocaine, buy mephedrone online, buy dmt online,🔥 🔥 buy o-pce, buy peruvian...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!