La nivel național, McDonald’s are circa 140.000 de clienți pe zi în cele 65 de restaurante din țara noastră.
Vineri
26.04.2013
McDonald’s va derula în luna mai campania Săptămâni Românești. Vezi ce surprize ți-a pregătit.
 

Succesul de care se bucură McDonald's atât pe piața locală, cât și la nivel internațional, se datorează capacității lanțului de restaurante de a se adapta la specificul fiecărei regiuni. După ce am aflat că va fi rebotezat în Australia și va servi meniuri vegetariene în India, iată că lanțul de restaurante le-a pregătit o surpriză și românilor. Și cum putea atinge mai bine papilele gustative ale românilor, dacă nu cu două produse care au mare succes pe piața locală: micii și carnea de porc.

Astfel, începând din data de 1 mai, McDonald's va derula campania Săptămâni Românești. Meniurile restaurantelor vor fi îmbogățite cu sandvișuri cu mici: McMic (4,5 lei), cu carne de porc și hrean: McPorc (9,9 lei) și salata de varză și hrean (5,5 lei). Produsele vor fi disponibile și în varianta meniu.

Timp de o lună, produsele enumerate mai sus vor putea fi găsite în toate cele 65 de restaurante din România (29 în București și 36 în restul țării). Cinci dintre acestea sunt operate în sistem de franciză, licența fiind deținută de doi antreprenori, potrivit informațiilor primite de la McDonald's Corporation.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.