Subway continuă expansiunea

Subway se dezvoltă pe piața românească prin franciză. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la circa 100.000 de euro.
Marţi
07.05.2013
Cel mai mare lanţ de restaurante din lume a deschis o nouă unitate în ţara noastră, în cel mai mare mall regional din sudul României.
 

Lanţul de restaurante de tip fast-food Subway a deschis la sfârşitul lunii aprilie o nouă unitate, în mall-ul Ploieşti Shopping City. Restarurantul este poziţionat la etajul centrului comercial şi ocupă o suprafaţă de 50 metri pătraţi. Ploiesti Shopping City este cel mai mare mall regional din sudul României. Centrul comercial găzduieşte peste 100 de magazine, în zona de food-court regăsindu-se brand-urile KFC, Pizza Hut, La Cucina, Chopstix, Best Of, Old Beirut, Quasi Pronti, Paul, Tutti Cafe, Coffeol si Aroma.

La nivel internațional, Subway deţine peste 37.000 de restaurante, în 99 de ţări și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. ”93% dintre restaurantele Subway deschise la nivel internațional au succes. Aceste calcule nu sunt făcute de noi, ci de instituții specializate care monitorizează acest business”, a declarat pentru Franchising.info.ro,  Rumen Radev, agent dezvoltare Subway.

În prezent, Subway deține în România 14 restaurante și urmărește până la sfârșitul anului 2015, deschiderea a 40 de restaurante. Romania este țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food Subway QSR. Subway deține peste 39.000 de restaurante în 102 țări, fiind cel mai mare lanț de restaurante fast food din lume în sistem de franciză. Mai multe informații despre sistemul de franciză Subway găsești în catalogul nostru de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.