My choice, My life, My Health- My Business

Pe lângă prospețimea alimentelor, My Culture pune accent și pe felul în care arată produsele/mâncărurile, luând în considerare factori vizuali sau psihologici, inclusiv o terapie a culorii alimentelor.
Luni
17.06.2013
Mai bine zis, My Culture, brand care vrea să se dezvolte prin franciză în România, sub forma a două concepte: stand și restaurant.
 

My Culture este un concept de fast-food care le oferă clienților posibilitatea să consume produse proaspete, sănătoase și delicioase. Compania dezvoltă două tipuri de business-uri: standuri localizate în zone cu trafic intens care comercializează produse pe bază de iaurt și fructe și My Culture Cafe, un restaurant în care poți servi la orice oră meniurile de mic-dejun sau cină. Compania caută Europa de Est, inclusiv în România, parteneri interesați să-și pornească acest business, cu experiență în domeniul comerțului sau restaurantelor.

”Ne dorim ca sistemul nostru, My Culture, să fie prezent în întreaga lume, sub forma unui fenomen global. Căutăm parteneri interesați să achiziționeze un brand care poate deveni lider de piața în țara lor”, spune Yelena Aust, fondatoarea rețelei My Culture.

My Culture sprijină viitorii parteneri atât la demararea afacerii, cât și pe parcursul desfășurării întregii activități și le asigură acestora produsele necesare, suport în alegerea locației, campanii de marketing ș.a. Pentru conceptul My Culture Cafe cifra anuală de afaceri este estimată între 1.000.000 și 1.200.000 de EURO. Detalii despre prețul francizei My Culture găsești în catalogul nostru de franciză.

My Culture Cafe

Cafeneaua - restaurant My Culture s-a născut ca răspuns la nevoia pieței a unui spațiu ce să reflecte și să susțină un stil de viață sănătos.

:

În prezent, rețeaua My Culture numără peste 25 de unități în franciză în Irlanda, Marea Britanie, Portugalia, China Kazahstan și Emiratele Arabe Unite.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.