Reorganizare de succes pentru Fornetti România

La sfârşitul anului 2012, reţeaua Fornetti număra 620 de unităţi, fiind una dintre cele mai cunoscute francize de pe piaţa locală.
Marţi
30.07.2013
Una dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite francize din România a înregistrat rezultate pozitive în primul an de reorganizare.
 

Fornetti România, compania înfiinţată în anul 2001, ca master franciză a Fornetti Kft, aflată în reorganizare juridică de la data de 31 mai 2012, a înregistrat rezultate pozitive în primul an de reorganizare. “Acest fapt, precum şi achitarea datoriilor asumate a determinat Comitetul Creditorilor, reunit în luna iulie 2013, să aprobe Raportul aferent acestei perioade”, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.

Fornetti România îşi asumă angajamentele stipulate în Planul de Reorganizare aprobat de creditori şi continuă implementarea noilor strategii, deschideri de noi magazine şi cercetare în calitatea produselor.

Franciza Fornetti
Pentru a te alătura reţelei Fornetti ai nevoie de 3.000 de euro, reprezentând taxa de franciză. Odată cu achitarea acesteia, Fornetti România asigură fiecărui partener, în mod gratuit, mobilierul necesar decorării magazinului, cuptoarele, afișele de promovare a produselor, etichetele de prețuri, reclamele luminoase, asistență și consultanță.

”Când un nou membru se alătură francizei Fornetti, avem grijă să oferim toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar și sigur”, dau asigurări reprezentanții companiei. În prezent, rețeaua Fornetti numără peste 620 de magazine pe piața locală, toate deschise în sistem de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.