Pe piața de curierat se câștigă bine

Cei 22.000 de angajați ai companiei DPD operează o flotă de 15.000 de vehicule, brandul impunându-se pe piață cu o experiență de peste 40 de ani în domeniu.
Luni
19.08.2013
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
 

Compania a înregistrat în prima jumatate a acestui an o cifră de afaceri de 22,8 milioane lei, cu 27% mai mult față de cea realizată în primul semestru al lui 2012, scrie Capital. Creșterea se datorează investițiilor realizate de companie în dezvoltarea de noi servicii și soluții dedicate segmentului B2C și online. DPD este una dintre cele mai importante firme de transport din Uniunea Europeană, care livrează în fiecare zi peste 2 milioane de colete în peste 40 de țări de pe continent, la aproximativ 500 de sedii.

DPD România este fosta companie românească de curierat Pegasus, care a fost achiziționată de GeoPost, subsidiara La Poste (Poșta Franceză) în 2008. Compania funcţionează în regim de franciză şi are la nivel de naţional o reţea compusă din peste 100 de francizori. Principalul centru de coletărie al companiei este la Sibiu, însă mai deţine unităţi la Bucureşti, Bacău, Braşov şi Buzău.

Serviciile de curierat rapid sunt foarte utilizate în ziua de astăzi, iar pe piață există multe firme curierat rapid. Cele mai cunoscute firme de curierat din România sunt Fan Courier, DPD, Urgent Curier, Fastius Curier. Pentru firmele de curierat rapid din București , concurența este foarte mare. Pentru a menține clienții și pentru a împiedica procesul de migrare, trebuie să realizezi o strategie eficientă de fidelizare și să o respecți cu strictețe.


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe