Zoltan Panczel vrea să relanseze franciza Fornetti

Prăjiturile Fornetti au devenit în timp o afacere profitabilă pentru peste 800 de antreprenori.
Miercuri
23.05.2012
După 4 ani dedicați acțiunilor diplomatice, Zoltan Panczel revine la conducerea Fornetti România, într-un moment în care compania se luptă cu insolvența.
 

Zoltan Panczel, cunoscut în mass-media cu profil economic drept ”părintele francizei din România”, a fost numit manager al societății Fornetti România S.R.L. în urma adunării generale a asociaților din 3 mai 2012. Acesta s-a mai aflat la conducerea companiei în perioada 2001-2008, când a reușit să transforme prăjiturile Fornetti într-o afacere profitabilă pentru peste 800 de antreprenori care au deschis unități de comercializare a produselor Fornetti în sistem de franciză pe întreg teritoriul României.

În perioada mandatului lui Zoltan Panczel, Fornetti a construit o fabrică în localitatea Hodoni, județul Timiș, pentru ca produsele vândute în România să fie fabricate în țară. În 2008, după ce a transformat Fornetti în franciza numărul 1 din România, Zoltan Panczel s-a retras de la conducerea companiei și s-a dedicat carierei diplomatice.

În anul 2010, Fornetti România a început să aibă dificultăți economice și a ajuns în situația de a nu mai putea să achite ratele unui credit contractat pentru finalizarea fabricii de la Hodoni. În decembrie 2011, Fornetti România, master francizor pentru Fornetti Kft. Ungaria, și-a cerut intrarea în insolvență, iar cererea a fost admisă de Tribunalul Timișoara, potrivit finantistii.ro. În mai 2012, Zoltan Panczel revine la conducerea Fornetti unde încearcă să reorganizeze compania.

Compania Fornetti este prezentă în România din anul 2011 și are aproximativ 800 de unități deschise.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.