Conceptul Hirhatar online este prezent și în România http://www.hirhatar.ro/ , pentru țara noastră fiind deja acordată o licență de master franciză. Articolele redactate în limba maghiară prezintă informații din zona Transilvaniei, dar tratează și subiecte de interes național.
Vineri
27.09.2013
Rețeaua maghiară de site-uri de știri Hirhatar online a ajuns la un număr de peste 80 de site-uri regionale în Ungaria și România.
 

Hirhatar Online, o organizație non-guvernamentală maghiară care creează portaluri de știri regionale, updatate de editori și redactori care trăiesc în zonele respective, a început dezvoltarea în franciză în anul 2010. Compania este una dintre cele mai credibile agenții de știri și oferă posibilitatea orașelor mici să-și creeze propria interafață online unde editorii locali pot publica informațiile din zonă.

Compania este una dintre cele mai credibile agenții de știri și oferă posibilitatea orașelor mici să-și creeze propria interafață online unde editorii locali pot publica informațiile din zonă. Dacă la început a avut ca obiectiv extinderea în orașele mici, în 2013 Hirhatar a lansat un site parte a Journal Group Ungaria. Lansat în luna mai, noul portal are un succes uriaș, adunând în numai patru luni peste 10.000 de fani.

Franciza Hirhatar se acordă pentru o perioadă de doi ani, iar taxa de intrare în rețea variază în funcție de numărul de locuitori. Francizații trebuie să dețină o serie de abilități: să fie buni comunicatori, să aibă o afinitate pentru partea editorială, să fie buni manageri și să poată face față competiției destul de ridicate din mediul online. Conceptul Hirhatar este adresat celor care vor să-și deschidă un portal de știri care va avea din start o secțiune editorială productivă, sub numele unui brand cunoscut.

Datorită sistemului de franciză, site-urile Hirhatar oferă reclame unice și pot derula concomitent mai multe campanii publicitare. Francizaților li se oferă astfel posibilitatea să-și crească veniturile.

Rețeaua de portaluri de știri Hirhatar este prezentă în 81 de orașe, dintre care șase în România. Compania caută în continuare parteneri în Ungaria, dar și în țările vecine: Slovacia, Ucraina, Serbia, Croația și Austria.


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe