Cartofii croați ajung prin franciză în România

Fondată în urmă cu 4 ani, în Croația, rețeaua Surf’n’Fries a ajuns în prezent la un număr de 40 de restaurante.
Marţi
15.10.2013
De anul viitor, produsele de la McDonald’s și KFC vor avea un competitor care vinde anual circa 1.000 de tone de cartofi.
 

Nu este un secret că românii sunt mari consumatori de fast-food. Lista numelor mari din piața de profil, McDonald's, KFC și Subway este completată de shaormerii, tonete de sandvișuri, pizza, hot-dog și cartofi spiralați. Anul viitor un nou concept de fast-food va intra pe piața din România. Este vorba despre lanțul de fast-food creat în Croația Surf'n'Fries.

Surf'n'Fries a semnat deja un contract de master-franciză cu un antreprenor din România. Primul restaurant va fi deschis în martie 2014, în București. Recent, brand-ul a început procesul de expansiune al business-ului și în Turcia și Austria.

Andrija Čolak, unul dintre deținătorii companiei spune că va semna acorduri de master-franciză în mai multe țări. ”Franciza este cea mai bună modalitate prin care putem să ne dezvoltăm”, a declarat acesta.

Specialitatea Surf'n'Fries sunt cartofii prăjiți, pe care îi oferă în cinci sortimente: ”Surf'n'Fries”, ”Crinckle Wedges”, ”Belgian Potato”, ”Kids”, ”Chocolate fries”. Aceștia pot fi serviți în combinație cu două dintre cele 15 sosuri sau în variantele meniu alături de aripioare de pui, nuggets, sandvișuri cu pui și hot dog. Anual, compania vinde circa 1.000 de tone de cartofi.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.