Cartofii croați ajung prin franciză în România

Fondată în urmă cu 4 ani, în Croația, rețeaua Surf’n’Fries a ajuns în prezent la un număr de 40 de restaurante.
Marţi
15.10.2013
De anul viitor, produsele de la McDonald’s și KFC vor avea un competitor care vinde anual circa 1.000 de tone de cartofi.
 

Nu este un secret că românii sunt mari consumatori de fast-food. Lista numelor mari din piața de profil, McDonald's, KFC și Subway este completată de shaormerii, tonete de sandvișuri, pizza, hot-dog și cartofi spiralați. Anul viitor un nou concept de fast-food va intra pe piața din România. Este vorba despre lanțul de fast-food creat în Croația Surf'n'Fries.

Surf'n'Fries a semnat deja un contract de master-franciză cu un antreprenor din România. Primul restaurant va fi deschis în martie 2014, în București. Recent, brand-ul a început procesul de expansiune al business-ului și în Turcia și Austria.

Andrija Čolak, unul dintre deținătorii companiei spune că va semna acorduri de master-franciză în mai multe țări. ”Franciza este cea mai bună modalitate prin care putem să ne dezvoltăm”, a declarat acesta.

Specialitatea Surf'n'Fries sunt cartofii prăjiți, pe care îi oferă în cinci sortimente: ”Surf'n'Fries”, ”Crinckle Wedges”, ”Belgian Potato”, ”Kids”, ”Chocolate fries”. Aceștia pot fi serviți în combinație cu două dintre cele 15 sosuri sau în variantele meniu alături de aripioare de pui, nuggets, sandvișuri cu pui și hot dog. Anual, compania vinde circa 1.000 de tone de cartofi.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.