Spirit francez în aglomerația Capitalei

Brutăria Paul Piața Romană București.
Marţi
22.10.2013
Produsele francizei Paul pot fi găsite începând de săptămâna trecută în alte două zone cu trafic pietonal intens din București.
 

Piața Romană, locul de întâlnire a mii de studenți din București, a primit un aer franțuzesc după ce reprezentanții Paul România au inaugurat cea de-a noua brutărie-patiserie din țara noastră. „Am ales Piața Romană deoarece este una dintre principale zone ale Bucureștiului, cu un trafic pietonal intens, un mare centru universitar și o zonă rezidențială importantă,” a explicat într-un comunicat de presă citat de Restograf.ro Monica Douglas, Marketing Director Paul.

Tot săptămâna trecută, Paul a inaugurat cea de-a zecea brutărie din România, în mall-ul Promenada din Floreasca. Noua locație are o suprafață de peste 220 mp, incluzând brutăria, terasa exterioară și terasa interioară. Odată cu deschiderea celor două brutării din București, Paul a creat peste 50 de noi locuri de muncă.

Istoria Paul începe în anul 1889, cu o brutărie și patiserie franțuzească de familie. Prima brutărie din România a fost deschisă în anul 2008, brand-ul ajungând în prezent la 10 locații, dintre care nouă în București. Franciza Paul a fost adusă în țara noastră de către omul de afaceri Puiu Popovici, cunoscut deja în piața de profil datorită brand-urilor KFC, Pizza Hut, Cinnabon.

În această toamnă, un alt brand franțuzesc își va face intrarea pe piața românească în sistem de franciză. Este vorba despre Laduree, cofetăria de lux care oferă mult îndrăgitele macarons.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.