Gustul românesc revine la McDonald’s

McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România
Marţi
12.11.2013
Campania “Poftiţi la McMici" va fi derulată în toate cele 67 de restaurante ale companiei, în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie. Va avea succes și după ce începe postul?
 

“Un succes nu vine niciodată singur”, spune Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s România. “Am învăţat că atunci când ştim să îi ascultăm pe clienţii noştri, succesul este mai aproape. Efortul de a personaliza un produs pentru a se potrivi gustului tradiţional al românilor a fost semnificativ, dar răspunsul primit de la ei a fost pe măsură. Sperăm ca şi această nouă campanie să fie cel puţin la fel de populară ca prima".

McDonald’s relansează ediţia limitată a produselor româneşti McMici şi Dublu McMici, într-o campanie care se desfăşoară în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie, informează un comunicat de presă al companiei. Cele două produse, create special după reţeta tradiţională românească, sunt rezultatul preocupărilor companiei de a înţelege gustul şi preferinţele locale ale clienţilor săi români.

Inovaţia şi ineditul produselor McMici au făcut din ele preferatele clienţilor companiei, odată cu lansarea acestora în luna mai 2013, când compania a vândut peste 300.000 de sandvişuri McMici în numai 3 săptămâni.

“Mulţi dintre consumatorii noştri ne-au cerut să reintroducem în meniu McMici. O facem acum, odată cu invitaţia campaniei “Poftiţi la McMici"", a adăugat Daniel Boaje.

McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 clienţi. McDonald’s are peste 4000 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români .


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.