„Mi-e poftă să fac bine!”

Evenimentul principal de strângere de fonduri este “McHappy Day” în cadrul căruia angajaţii companiei McDonald’s, personalităţile și consumatorii devin purtători ai mesajului campaniei și susțin proiectul principal al Fundaţiei.
Marţi
19.11.2013
McDonald’s România continuă campania prin care susține îmbunătățirea serviciilor de diagnostic şi tratament din cadrul Spitalului pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din Bucureşti.
 

Astfel, în perioada 18-24 noiembrie, compania donează 1 Leu din valoarea fiecărui Big Mac și McChicken (sandviş sau meniu) pentru achiziționarea unui computer tomograf necesar spitalului. „Mi-e poftă să fac bine!” este campania demarată în 2012, pentru a susține achiziționarea unui computer tomograf necesar diagnosticării a peste 3.000 de pacienți ai Spitalului pentru Copii “Grigore Alexandrescu” din București.

“Anul trecut, împreună cu fiecare dintre angajații noștri, alături de parteneri, persoane publice și consumatorii McDonald’s am reușit să strângem jumătate din suma necesară pentru a duce la bun sfârșit acest proiect. Ne bazăm și acum pe fiecare dintre prietenii noștri; acest demers este posibil numai cu ajutorul lor”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

“Fundația Ronald McDonald este parte integrantă a spitalului “Grigore Alexandrescu”. Practic, e o componentă esențială în buna funcționare a spitalului nostru. Mai mult, întreaga imagistică specială, importantă, din spitalul nostru funcționează datorită ajutoarelor primite de la Fundație”, a declarat Prof.Univ.Dr. Dan Mircea Enescu.

Fundația pentru copii Ronald McDonald este una dintre cele mai importante organizații non-guvernamentale din România care are ca scop îmbunătățirea vieții copiilor aflați în suferință și a familiilor acestora. Fundația este finanțată prin contribuțiile consumatorilor McDonald’s în cutiile Fundației și prin donații și sponsorizări ale companiei McDonald’s și partenerilor acesteia.

McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 de clienţi. McDonald’s are peste 4.000 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.