Franciza Quasi Pronti a ajuns la Galați

Quasi Pronti este o reţea de restaurante fast-food care oferă ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite rapid în fața clientului.
Joi
28.11.2013
Bucătăria italiană are succes în sud-estul României. Dovada? Francizatul Quasi Pronti din Brăila și-a deschis cel de-al doilea restaurant, de data aceasta în cel mai nou centru comercial din țară.
 

După cum ne-a obișnuit deja, spre finalul toamnei, rețeaua de franciză Quasi Pronti anunță noi deschideri de restaurante. Galați Shopping City este cea mai recentă destinație a fast-food-ului cu specific italian. Inaugurarea oficială a noului restaurant are loc pe 25 noiembrie. ”Francizatul este actualul partener de la Promenada Mall Brăila, care a deschis locația din Galați în baza planului de dezvoltare agreat la semnarea contractului de franciză”, spune Gabriela Găvojdea, Master Francizatul Quasi Pronti România.

Primul restaurant Quasi Pronti din România a fost deschis în anul 2008, în București. Românii au îndrăgit pe loc preparatele cu specific italian, iar rețeaua de restaurante a fost extinsă treptat în mai multe orașe din țară. ”2013 a reprezentat un an de consolidare al rețelei și de eficientizare a operațiunilor astfel a fost deschisă o singură locație. În 2014 însă planificăm deschiderea a încă 3 restaurante în București, Iași și Brașov ”, a declarat pentru Franchising.info.ro Gabriela Găvojdea.

Quasi Pronti a venit cu un nou concept de fast-food, oferind ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite rapid în fața clientului. Primul restaurant a fost deschis în anul 1999, în localitatea Aveiro din Portugalia, iar în prezent rețeaua de franciză a restaurantelor fast- food cu specific italian are succes în peste 60 de locații deschise la nivel internațional, întreaga rețea aflându-se în plină ascensiune.

Deschiderea unui restaurant Quasi Pronti necesită o investiție de aproximativ 30.000 de euro, la care se adaugă taxa de franciză de 10.000 de euro și 5.000 de euro taxa de training. Mai multe informații despre franciza Quasi Pronti găsești în catalogul nostru de franciză.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.