Legendele americane vin la McDonald’s România

Primul restaurant McDonald’s din România a fost deschis pe 16 iunie 1995, la parterul centrului comercial Unirea din București. Restaurantul de la Unirii este prima franciză clasică apărută pe piața românească.
Marţi
03.12.2013
Compania a trecut de la sandvișul tradițional românesc, McMici, la trei produse care ne duc cu gândul direct la Vestul Sălbatic.
 

McDonald’s România își invită consumatorii într-o nouă călătorie culinară prin lansarea a trei produse noi, cu specific american - Nevada Chicken, Arizona Beef și Glory Pie, informează un comunicat de presă tranmis redacției. Produsele fac parte din campania American Legends și vor fi disponibile în perioada 29 noiembrie 2013 – 31 ianuarie 2014 în toate restaurantele companiei din România.

Prin campania American Legends, compania lansează anul acesta, în premieră în România, produsele: Nevada Chicken – un sandviș cu carne de pui, sos de muștar cu miere, felii de brânză Monterey Jack, salată și roșii proaspete; Arizona Beef – un sandviș cu gust unic și original, cu două felii de carne de vită pregătite pe Grill uscat, sos Grill și sos McChicken, două felii de brânză Cheddar, castraveți murați, felii de ceapă proaspătă și salată; Glory Pie – un desertcu cremă de vanilie și mix de fructe.

Cele două sandvișuri sunt disponibile atât în varianta à la carte, cât și meniu.

Despre McDonald’s România
McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 clienţi. McDonald’s are peste 4.000 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.