Burger Bar- franciza care înlocuiește Burger King?

Rămâne de văzut dacă Burger Bar va putea lua locul unui jucător care a plecat din România în 2012, Burger King.
Miercuri
05.02.2014
În luna noiembrie, în București și-a făcut apariția o nouă franciză de fast-food, de mare succes în Olanda.
 

În curând vom asocia Olanda nu doar cu țara lalelor, ci și cu burgerii de la Burger Bar. Proprietarul business-ului Uri Melinger a deschis restaurantul într-o zonă cu un trafic pietonal foarte intens: Centrul Vechi al Capitalei, mai exact în pasajul Selari. Produsul vedetă al noului fast-food este burgerul cu carne de vită, pe care bucătarul ți-l pregătește în fața ta. Printre altele, poți să comanzi și super, garnituri sau salate.

Primul Burger Bar a fost deschis în iunie 2007, Amsterdam. Conceptul s-a bucurat repede de succes în rândul localnicilor, dar și al turiștilor.

Cele mai importante brand-uri din piața de fast-food din România: McDonald's, KFC și Subway se dezvoltă în sistem de franciză. Franciza este însă o rețetă câștigătoare și pentru brand-urile mai mici, cum ar fi Quasi Pronti, prezent deja pe piața locală, dar și pentru brand-uri care sunt în căutarea unui master francizat pentru dezvoltarea rețelei, cum ar fi Elvis American Dinner sau Crazy Piramid Pizza.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.