Subway renunță la un ingredient din compoziția sandvișurilor

Toate sandvișurile Subway sunt preparate pe loc în fața clientului.
Miercuri
19.02.2014
Lanțul de restaurante a luat această inițiativă în urma petiției unui blogger care a descoperit o substanță care ar putea fi toxică pentru oameni.
 

Celebrele restaurante Subway promovează la nivel internațional un regim de viață sănătos. Însă, în urmă cu ceva timp, un blogger culinar, Vani Hari, a înaintat o petiție prin care a cerut lanțului de restaurante să renunțe la un ingredient din compoziția pâinii, scrie publicația Business Insider. Este vorba despre azodicarbonamide, o substanță folosită în compoziţia pâinii ca agent de albire care este utilizată însă şi la fabricarea covoraşelor de yoga sau a pantofilor.

Reprezentanţii Subway spun că decizia eliminării substanţei azodicarbonamide a fost luată înainte să fie scrisă petiţia. “Procesul de excludere a substanţei va fi în scurt timp încheiat”, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Business Insider, scrie ZF.

Conceptul Subway și-a găsit foarte ușor locul într-o societate în care lumea are nevoie de o masă rapidă, gustoasă și proaspătă. Toate sandvișurile sunt preparate pe loc în fața clientului. Clienții pot combina o varietate de pâini proaspăt coapte pe întreaga durată a zilei în cadrul resaurantului cu o gamă largă de brânzeturi, carne, legume proaspete și sosuri care pot fi găsite doar la Subway.

Povestea internațională a Subway începe în 1965, când președintele Fred DeLuca, era doar un student de 17 ani. Astăzi sunt peste 40 000 de restaurante Subway în 102 de țări din întreaga lume, dintre care 17 în România. Ești interesat să-ți deschizi o franciză Subway? Află toate detaliile despre acest proces în catalogul nostru de francize.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.