Subway renunță la un ingredient din compoziția sandvișurilor

Toate sandvișurile Subway sunt preparate pe loc în fața clientului.
Miercuri
19.02.2014
Lanțul de restaurante a luat această inițiativă în urma petiției unui blogger care a descoperit o substanță care ar putea fi toxică pentru oameni.
 

Celebrele restaurante Subway promovează la nivel internațional un regim de viață sănătos. Însă, în urmă cu ceva timp, un blogger culinar, Vani Hari, a înaintat o petiție prin care a cerut lanțului de restaurante să renunțe la un ingredient din compoziția pâinii, scrie publicația Business Insider. Este vorba despre azodicarbonamide, o substanță folosită în compoziţia pâinii ca agent de albire care este utilizată însă şi la fabricarea covoraşelor de yoga sau a pantofilor.

Reprezentanţii Subway spun că decizia eliminării substanţei azodicarbonamide a fost luată înainte să fie scrisă petiţia. “Procesul de excludere a substanţei va fi în scurt timp încheiat”, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Business Insider, scrie ZF.

Conceptul Subway și-a găsit foarte ușor locul într-o societate în care lumea are nevoie de o masă rapidă, gustoasă și proaspătă. Toate sandvișurile sunt preparate pe loc în fața clientului. Clienții pot combina o varietate de pâini proaspăt coapte pe întreaga durată a zilei în cadrul resaurantului cu o gamă largă de brânzeturi, carne, legume proaspete și sosuri care pot fi găsite doar la Subway.

Povestea internațională a Subway începe în 1965, când președintele Fred DeLuca, era doar un student de 17 ani. Astăzi sunt peste 40 000 de restaurante Subway în 102 de țări din întreaga lume, dintre care 17 în România. Ești interesat să-ți deschizi o franciză Subway? Află toate detaliile despre acest proces în catalogul nostru de francize.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.