Noutăți de primăvară pe strada patiseriilor

Patru dintre cele mai noi patiserii Fornetti: Fornetti Auchan Timișoara, Fornetti Mihai Bravu București, Fornetti Dedeman Târgu Mureș, Fornetti Flămânzi Botoșani.
Vineri
14.03.2014
Fornetti, unul dintre cele mai îndrăgite branduri din piața patiseriilor din România, a deschis 24 de magazine noi de la începutul acestui an.
 

Fie că vorbim despre colțul unei străzi, despre incinta unui centru comercial, despre o stație de metrou sau despre un cartier de lux, patiseriile Fornetti sunt binevenite oriunde. În primele două luni ale acestui an, cea mai mare rețea de patiserii care funcționează în sistem de franciză a deschis 24 de magazine noi, semn că foietajele, pogăcelele, ștrudelele, merdenelele și mult îndrăgitele produse-mini sunt încă la mare căutare.

Anul trecut, Fornetti România a urmat etapele Planului de Reorganizare al companiei, a implementat noi strategii pentru dezvoltarea rețelei, a organizat cercetări pentru a îmbunătăți calitatea produselor și s-a implicat în numeroase campanii umanitare.

Fornetti a intrat pe piața românească în anul 2001 și este una dintre cele mai cunoscute francize din România. La finalul anului trecut, rețeaua Fornetti număra peste 600 de parteneri, iar reprezentanții companiei caută în continuare francizați.

”Partenerilor intrați în sistem, li se vor oferi toate condițiile necesare dezvoltării unei afaceri de succes și garantăm apartenența la un sistem unitar, sigur- rețeaua de franciză”, arată reprezentanții Fornetti România.

Compania mamă a master-francizei Fornetti din România este Fornetti Kft. din Ungaria, care deține pe piața maghiară circa 2200 de patiserii. La nivel internațional, numărul acestora ajunge la 5.000 de unități.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.