Două sandvișuri noi de la McDonald’s

La nivel mondial McDonald’s operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.
Vineri
28.03.2014
Pentru fidelizarea și atragerea cât mai multor clienți, McDonald’s înnoiește regulat gama de produse din meniurile restaurantelor.
 

Chicken Tasty şi Chicken Hot sunt două sandvişuri noi de la McDonald’s, care se pot comanda în perioada 7 martie - 30 aprilie. „Ne place să ne surprindem clienţii cu produse noi şi gustoase. Suntem în permanenţă atenţi la nevoile lor şi dorim să le oferim experienţa unică McDonald’s în fiecare dintre cele 67 de restaurante. Chicken Tasty şi Chicken Hot sunt două sandvişuri excelente, create de McDonald’s şi alese de consumatori în România. Credem că înţelegerea locală este importantă în fiecare decizie pe care o luăm", a declarat într-un comunicat de presă Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

În același timp, în Elveția, McDonald’s a lansat cel mai scump hamburger din istoria companiei, care costă 12,31 dolari (9 euro). Este vorba despre The Prime, hamburger care a fost conceput în colaborare cu emisiunea culinară găzduită de bucătarul René Schudel. Clienții lanțului de restaurante au protestat însă împotriva prețului prea mare al produsului.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway. În România compania deține un total de 67 de restaurante (32 în București și 35 în restul țării), dintre care șapte sunt francize: în Bacău, Brașov, Arad, Galați și Suceava. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.

Cele mai importante brand-uri din piața de fast-food din România: McDonald's, KFC și Subway se dezvoltă în sistem de franciză. Franciza este însă o rețetă câștigătoare și pentru brand-urile mai mici, cum ar fi Quasi Pronti, prezent deja pe piața locală, dar și pentru brand-uri care sunt în căutarea unui master francizat pentru dezvoltarea rețelei, cum ar fi Elvis American Dinner sau Crazy Piramid Pizza. Găsești mai multe informații despre aceste branduri în catalogul nostru de francize.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.