Două sandvișuri noi de la McDonald’s

La nivel mondial McDonald’s operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.
Vineri
28.03.2014
Pentru fidelizarea și atragerea cât mai multor clienți, McDonald’s înnoiește regulat gama de produse din meniurile restaurantelor.
 

Chicken Tasty şi Chicken Hot sunt două sandvişuri noi de la McDonald’s, care se pot comanda în perioada 7 martie - 30 aprilie. „Ne place să ne surprindem clienţii cu produse noi şi gustoase. Suntem în permanenţă atenţi la nevoile lor şi dorim să le oferim experienţa unică McDonald’s în fiecare dintre cele 67 de restaurante. Chicken Tasty şi Chicken Hot sunt două sandvişuri excelente, create de McDonald’s şi alese de consumatori în România. Credem că înţelegerea locală este importantă în fiecare decizie pe care o luăm", a declarat într-un comunicat de presă Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

În același timp, în Elveția, McDonald’s a lansat cel mai scump hamburger din istoria companiei, care costă 12,31 dolari (9 euro). Este vorba despre The Prime, hamburger care a fost conceput în colaborare cu emisiunea culinară găzduită de bucătarul René Schudel. Clienții lanțului de restaurante au protestat însă împotriva prețului prea mare al produsului.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway. În România compania deține un total de 67 de restaurante (32 în București și 35 în restul țării), dintre care șapte sunt francize: în Bacău, Brașov, Arad, Galați și Suceava. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.

Cele mai importante brand-uri din piața de fast-food din România: McDonald's, KFC și Subway se dezvoltă în sistem de franciză. Franciza este însă o rețetă câștigătoare și pentru brand-urile mai mici, cum ar fi Quasi Pronti, prezent deja pe piața locală, dar și pentru brand-uri care sunt în căutarea unui master francizat pentru dezvoltarea rețelei, cum ar fi Elvis American Dinner sau Crazy Piramid Pizza. Găsești mai multe informații despre aceste branduri în catalogul nostru de francize.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.