Franciza regelui Rock’n’Roll

Meniurile restaurantelor EAD conțin: burgeri, sandvișuri, New York pizza, înghețată și alte deserturi, toate preparate în fața clientului.
Vineri
11.04.2014
Un nou concept de restaurant american, cu o tematică legendară, vrea să intre prin franciză pe piața românească: Elvis American Dinner.
 

Elvis American Dinner (EAD) este un lanț de restaurante care s-a dezvoltat în Europa de Est și în Orientul Mijlociu. Restaurantele au un concept unic, dominat de o tematică deosebită, luxoasă, dedicată legendei muzicii Rock'n'Roll, Elvis Presley. Amprenta regelui Rock'n'Roll poate fi observată atât în decorul restaurantului, cât și în preparatele culinare și în ambianța muzicală, specifice culturii americane.

Primul restaurant EAD a fost deschis în anul 1974, în Israel. În 2009 brand-ul a apărut pe bulevardul principal al orașului Tbilisi, Georgia. Ulterior reprezentanții companiei au lansat un sistem de franciză pentru acest lanț de restaurante, iar în prezent caută un partener în România.

De-a lungul primului an de funcționare, Elvis American Diner (EAD) oferă servicii de consultanță de franciza pe teritoriul internațional de master francizat. Acest lucru asigură cea mai uniforma derulare a operațiunilor și astfel conceptul EAD va fi comercializat în mod eficient. În plus, oferim direcții suplimentare pentru dezvoltarea de programe de formare, împreună cu echipa de management”, au declarat reprezentanții Elvis American Dinner.

Dacă vrei să aduci acest concept în România, trebuie să găsești un spațiu de 50-400 mp și să pregătești 50.000 EUR pentru taxa de franciză. La investiția totală se adaugă 1.000- 1.500 EUR/mp. Mai multe informații despre franciza EAD găsești în catalogul nostru de francize.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.