Rezultate sub așteptări pentru McDonald’s

În perioada 22 aprilie - 22 mai, McDonald’s derulează în țara noastră o nouă campanie Săptămâni Românești. Produsele vedetă ale acestei campanii sunt chifteluţele, caşcavalul pane şi mini papanaşii cu îngheţată.
Joi
24.04.2014
Vremuri grele, competiție puternică și trenduri negative. McDonald’s a înregistrat vânzări sub așteptări în primul trimestru din 2014.
 

În primul trimestru al acestui an McDonald's a înregistrat venituri de 6,7 miliarde $, în creștere cu 1% față de același trimestru al anului trecut. Cu toate acestea, rezultatul a fost sub preconizările analiștilor care au estimat 6,72 miliarde $. Tot în primele 3 luni din 2014, veniturile rețelei francizaților lanțului de fast a crescut cu 1%, la 4.49 miliarde $.

McDonald's operează într-o piață extrem de competitivă, cea a fast-food-ului, în care trend-urile se schimbă treptat. Cu toate acestea, vânzările din Europa ale lanțului de restaurante au crescut, fiind puternic influențate de performanțele restaurantelor din Marea Britanie, Franța și Rusia. Rezultate slabe au fost înregistrate, în schimb, în Germania.

Ne-am concentrat pe nevoile clienților, iar modelul nostru de business s-a adaptat la cerințele acestora pentru a putea rămâne profitabili pe termen lung în această industrie”, a declarat Don Thompson, CEO McDonald's. ”Ne așteptăm la rezultate mai bune pentru luna aprilie”, a adăugat președintele lanțului de restaurante care a anunțat că strategia companiei va avea în vedere și stabilizarea rezultatelor din piețe importante, cum ar fi USA, Germania, Australia și Japonia.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.