Rezultate sub așteptări pentru McDonald’s

În perioada 22 aprilie - 22 mai, McDonald’s derulează în țara noastră o nouă campanie Săptămâni Românești. Produsele vedetă ale acestei campanii sunt chifteluţele, caşcavalul pane şi mini papanaşii cu îngheţată.
Joi
24.04.2014
Vremuri grele, competiție puternică și trenduri negative. McDonald’s a înregistrat vânzări sub așteptări în primul trimestru din 2014.
 

În primul trimestru al acestui an McDonald's a înregistrat venituri de 6,7 miliarde $, în creștere cu 1% față de același trimestru al anului trecut. Cu toate acestea, rezultatul a fost sub preconizările analiștilor care au estimat 6,72 miliarde $. Tot în primele 3 luni din 2014, veniturile rețelei francizaților lanțului de fast a crescut cu 1%, la 4.49 miliarde $.

McDonald's operează într-o piață extrem de competitivă, cea a fast-food-ului, în care trend-urile se schimbă treptat. Cu toate acestea, vânzările din Europa ale lanțului de restaurante au crescut, fiind puternic influențate de performanțele restaurantelor din Marea Britanie, Franța și Rusia. Rezultate slabe au fost înregistrate, în schimb, în Germania.

Ne-am concentrat pe nevoile clienților, iar modelul nostru de business s-a adaptat la cerințele acestora pentru a putea rămâne profitabili pe termen lung în această industrie”, a declarat Don Thompson, CEO McDonald's. ”Ne așteptăm la rezultate mai bune pentru luna aprilie”, a adăugat președintele lanțului de restaurante care a anunțat că strategia companiei va avea în vedere și stabilizarea rezultatelor din piețe importante, cum ar fi USA, Germania, Australia și Japonia.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.