Profit dintr-o înghiţitură

Investiţia totală într-o cafenea-brutărie BITE Bakery se ridică la aproximativ 55.000-65.000 EUR.
Luni
12.05.2014
Bite Bakery este un concept de fast- food care a strâns numeroşi clienţi prin produse neconvenţionale, preparate folosind materiale tradiţionale.
 

Prima brutărie- cafenea Bite Bakery a fost deschisă pe 13 februarie 2013, în Budapeste, la Nyugati Square. Afacerea a învins orice superstiţii şi a înregistrat profit încă din primele zile. Peste 11.000 de curioşi s-au delectat cu produsele Bite în prima lună. Ce i-a atras? Produsele proaspete şi delicioase, fără aditivi, create după ideile a doi antreprenori maghiari.

Anul trecut, compania a lansat şi un program de franciză în Ungaria şi în străinătate, iar recent a anunţat că este în căutare de francizaţi şi în România. Cei interesaţi de această afacere găsesc toate informaţiile necesare în catalogul nostru de francize.

„Primim cereri de franciză în fiecare zi, atât din piaţa maghiară, cât şi din străinătate”, spune Pólus András, managing director BITE. „În următorii 5 ani vrem să deschidem cel puţin 8 unităţi noi, în principalele oraşe din Ungaria, însă aşteptăm cu interes şi parteneri pentru pieţele internaţionale.”

Thermo Technologies Group, deţinătoarea  cafenelelor Bite Bakery, are o istorie de 30 de ani şi circa 220 de angajaţi, la care se adaugă încă 600 de angajaţi în regiune. Compania s-a dezvoltat în Europa Centrală şi de Est (Ungaria, România, Republica Ceha, Slovacia, Croatia, Serbia şi Austria) este una dintre cele mai importante în productia de catering şi echipamente frigorofice comerciale şi răcire/ dozare bere. Echipamentele din magazine Bite Bakery sunt fabricate de grup.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.