Profit dintr-o înghiţitură

Investiţia totală într-o cafenea-brutărie BITE Bakery se ridică la aproximativ 55.000-65.000 EUR.
Luni
12.05.2014
Bite Bakery este un concept de fast- food care a strâns numeroşi clienţi prin produse neconvenţionale, preparate folosind materiale tradiţionale.
 

Prima brutărie- cafenea Bite Bakery a fost deschisă pe 13 februarie 2013, în Budapeste, la Nyugati Square. Afacerea a învins orice superstiţii şi a înregistrat profit încă din primele zile. Peste 11.000 de curioşi s-au delectat cu produsele Bite în prima lună. Ce i-a atras? Produsele proaspete şi delicioase, fără aditivi, create după ideile a doi antreprenori maghiari.

Anul trecut, compania a lansat şi un program de franciză în Ungaria şi în străinătate, iar recent a anunţat că este în căutare de francizaţi şi în România. Cei interesaţi de această afacere găsesc toate informaţiile necesare în catalogul nostru de francize.

„Primim cereri de franciză în fiecare zi, atât din piaţa maghiară, cât şi din străinătate”, spune Pólus András, managing director BITE. „În următorii 5 ani vrem să deschidem cel puţin 8 unităţi noi, în principalele oraşe din Ungaria, însă aşteptăm cu interes şi parteneri pentru pieţele internaţionale.”

Thermo Technologies Group, deţinătoarea  cafenelelor Bite Bakery, are o istorie de 30 de ani şi circa 220 de angajaţi, la care se adaugă încă 600 de angajaţi în regiune. Compania s-a dezvoltat în Europa Centrală şi de Est (Ungaria, România, Republica Ceha, Slovacia, Croatia, Serbia şi Austria) este una dintre cele mai importante în productia de catering şi echipamente frigorofice comerciale şi răcire/ dozare bere. Echipamentele din magazine Bite Bakery sunt fabricate de grup.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.