Cum poţi opera o franciză online

Global Challenge este o modalitate ingenioasă prin care Subway îşi promovează cu succes reţeaua de franciză.
Joi
15.05.2014
Subway şi-a mutat celebrele sandvişuri în mediul online. Rezultatul? O campanie excelentă de promovare.
 

La începutul acestei luni, Subway a anunţat câştigătorii competiţiei Subway Global Challenge, pe care o derulează în parteneriat cu compania Young&Successful Media. Competiţia este de fapt o simulare de business, creată sub forma unui joc prin care gamerii îşi pot crea şi dezvolta propriul restaurant online, îşi pot antrena angajaţii şi promova propriul business pentru a-şi dezvolta calităţile antreprenoriale.

„Global Challenge este una dintre cele mai răspândite competiţii online şi le permite tinerilor interesaţi de antreprenoriat să concureze unii cu ceilalţi în peste 100 de ţări”, spune Don Fertman, Chief Development Officer Subway. „Încercăm tot timpul să ne îmbunătăţim serviciile la toate nivelele, iar colaborarea cu Young&Successful Media în cadrul Global Challenge ne-a ajutat să deschidem porţile business-ului nostru pentru aceşti antreprenori. Am urmărit creativitatea celor care s-au înscris în competiţie şi privim business-ul dintr-o altă perspectivă.”

Norocoşii câştigători au beneficiat de un tur VIP la sediul central Subway, unde au putut vizita toate departemenele companiei. De asemenea, aceştia vor merge la resturantele Subway din New York şi Washington unde îi vor cunoaşte pe reprezentanţii business-ului şi vor afla mai multe detalii desre ce implică aderarea la o franciză.

În acelaşi timp cu derularea competiţiei Global Challenge, se desfăşoară şi o componentă educaţională. Un documentar despre reţeaua Subway – „Restaurantele Subway- Cum un tânăr de 17 ani a creat reţeaua de restaurante nr 1 operată în sistem de franciză.”

Cu sediul principal în Milford, Connecticut și cu birouri regionale în Amsterdam, Beirut, Brisbane, Miami și Singapore, Praga, brandul Subway a fost fondat de Fred DeLuca și Dr. Peter Buck în 1965. În prezent, reţeaua numără peste 41,700 de locaţii în 105 ţări. Primul restaurant Subway din țară a fost deschis în București pe 10 aprilie 2012, iar România a devenit cea de-a 100-a țară în care compania își vinde produsele.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.