Cum poţi opera o franciză online

Global Challenge este o modalitate ingenioasă prin care Subway îşi promovează cu succes reţeaua de franciză.
Joi
15.05.2014
Subway şi-a mutat celebrele sandvişuri în mediul online. Rezultatul? O campanie excelentă de promovare.
 

La începutul acestei luni, Subway a anunţat câştigătorii competiţiei Subway Global Challenge, pe care o derulează în parteneriat cu compania Young&Successful Media. Competiţia este de fapt o simulare de business, creată sub forma unui joc prin care gamerii îşi pot crea şi dezvolta propriul restaurant online, îşi pot antrena angajaţii şi promova propriul business pentru a-şi dezvolta calităţile antreprenoriale.

„Global Challenge este una dintre cele mai răspândite competiţii online şi le permite tinerilor interesaţi de antreprenoriat să concureze unii cu ceilalţi în peste 100 de ţări”, spune Don Fertman, Chief Development Officer Subway. „Încercăm tot timpul să ne îmbunătăţim serviciile la toate nivelele, iar colaborarea cu Young&Successful Media în cadrul Global Challenge ne-a ajutat să deschidem porţile business-ului nostru pentru aceşti antreprenori. Am urmărit creativitatea celor care s-au înscris în competiţie şi privim business-ul dintr-o altă perspectivă.”

Norocoşii câştigători au beneficiat de un tur VIP la sediul central Subway, unde au putut vizita toate departemenele companiei. De asemenea, aceştia vor merge la resturantele Subway din New York şi Washington unde îi vor cunoaşte pe reprezentanţii business-ului şi vor afla mai multe detalii desre ce implică aderarea la o franciză.

În acelaşi timp cu derularea competiţiei Global Challenge, se desfăşoară şi o componentă educaţională. Un documentar despre reţeaua Subway – „Restaurantele Subway- Cum un tânăr de 17 ani a creat reţeaua de restaurante nr 1 operată în sistem de franciză.”

Cu sediul principal în Milford, Connecticut și cu birouri regionale în Amsterdam, Beirut, Brisbane, Miami și Singapore, Praga, brandul Subway a fost fondat de Fred DeLuca și Dr. Peter Buck în 1965. În prezent, reţeaua numără peste 41,700 de locaţii în 105 ţări. Primul restaurant Subway din țară a fost deschis în București pe 10 aprilie 2012, iar România a devenit cea de-a 100-a țară în care compania își vinde produsele.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.