Subway a deschis a 11-a franciză din Bucureşti

Romania este țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food Subway QSR. Până la finalul anului 2015, lanțul de fast-food urmărește deschiderea a 40 de restaurante pe piața locală.
Luni
26.05.2014
Centrul Capitalei pare să fie locaţia perfectă pentru sandvişurile celui mai mare lanţ de restaurante din lume.
 

Franciza Subway atrage din ce în ce mai mulţi antreprenori. Recent, Maria Ion, o fostă angajată a unor companii importante precum RCS RDS, Medicover sau Medlife a deschis cel mai nou restaurant al reţelei din România. Celebrele Sub-uri pot fi cumpărate acum dintr-una dintre cele mai aglomerate zone din Capitală: Piaţa Unirii, unde numărul trecătorilor se ridică la câteva sute de mii zilnic în timpul orelor de vârf.

”Avem o locație care ne avantajează, întrucât restaurantul nostru se află la intersecția mai multor mijloace de transport în comun, precum stația de metrou Unirii 1, tramvaiele din zona Mitropoliei și stațiile de autobuz din fața restaurantului”, a declarat Maria Ion, deținătoarea restaurantului Subway Unirii, citată de Capital.

Subway se dezvoltă prin franciză pe piața locală, primul restaurant fiind deschis în aprilie 2012, în Piața Victoriei din București. Cristian Ştefănescu, primul francizat al rețelei din țara noastră, administrează împreună cu un partener un alt restaurant aflat în centrul Capitalei: Subway Cocor.

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%. ”Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 Euro- 150.000 Euro, în funcție de locație și starea acesteia”, potrivit reprezentanților companiei.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.