Subway a deschis a 11-a franciză din Bucureşti

Romania este țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food Subway QSR. Până la finalul anului 2015, lanțul de fast-food urmărește deschiderea a 40 de restaurante pe piața locală.
Luni
26.05.2014
Centrul Capitalei pare să fie locaţia perfectă pentru sandvişurile celui mai mare lanţ de restaurante din lume.
 

Franciza Subway atrage din ce în ce mai mulţi antreprenori. Recent, Maria Ion, o fostă angajată a unor companii importante precum RCS RDS, Medicover sau Medlife a deschis cel mai nou restaurant al reţelei din România. Celebrele Sub-uri pot fi cumpărate acum dintr-una dintre cele mai aglomerate zone din Capitală: Piaţa Unirii, unde numărul trecătorilor se ridică la câteva sute de mii zilnic în timpul orelor de vârf.

”Avem o locație care ne avantajează, întrucât restaurantul nostru se află la intersecția mai multor mijloace de transport în comun, precum stația de metrou Unirii 1, tramvaiele din zona Mitropoliei și stațiile de autobuz din fața restaurantului”, a declarat Maria Ion, deținătoarea restaurantului Subway Unirii, citată de Capital.

Subway se dezvoltă prin franciză pe piața locală, primul restaurant fiind deschis în aprilie 2012, în Piața Victoriei din București. Cristian Ştefănescu, primul francizat al rețelei din țara noastră, administrează împreună cu un partener un alt restaurant aflat în centrul Capitalei: Subway Cocor.

Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%. ”Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 Euro- 150.000 Euro, în funcție de locație și starea acesteia”, potrivit reprezentanților companiei.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.