Paul a deschis o nouă brutărie

În brutăriile de tip chariot, Paul oferă o gamă variata de pâine, viennoiserie, dar și cunoscute deserturi franțuzești precum macarons, eclere cu vanilie, ciocolată și cafea, Moelleuex aux Chocolat, Tartelettes.
Marţi
03.06.2014
Reprezentanții companiei au ales o zonă cu trafic intens pentru cea de-a 11-a locație din România a conceptului francez.
 

Parterul mall-ului Sun Plaza din Capitală are începând din luna mai un nou chiriaș: Paul România. „Știm că Paul este un brand din ce în ce mai dorit, de aceea am încercat să venim mai aproape de consumatorii noștri deschizând o noua locație de tip chariot în zona de sud a Capitalei. Astfel, clienții din această zonă se pot bucura de produsele Paul mai rapid și mai usor”, a declarat într-un comuncicat de presă Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul Romania.

În țara noastră, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 și deține 11 locații. Acestea se găsesc in Dorobanti, la Universitate, in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Piata Romana, Mall Promenada, Ploiesti Shopping City, dar si cu locatii de tip chariot in Bucuresti Mall, Plaza Romania, Baneasa Shopping City la care se adauga si Sun Plaza Mall.  Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie și patiserie franțuzească de familie.

Lanțul de brutării Paul este operat în sistem de franciză în țară noastră prin US Food Network, companie care administrează și brand-urile KFC, Cinnabon și Hard Rock Cafe. Recent, un nou brand de brutărie/patiserie și-a anunțat intenția de a intra pe piața românească. Este vorba despre Bite Bakery, iar mai multe informații despre condițiile acestei francize găsești în catalogul nostru.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.